Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Strategisk læring

Strategisk læring

Strategisk læring

Strategisk læring (teori og praktisk anvendelse)

Forfatter Cappelen akademisk

Levering 2-6 dager

329,- Nå 281,-

ISBN:

9788245607437

Forlag:

Cappelen akademisk

Trykkeår:

1999

Utgitt:

1999

Utgave:

1

Sider:

197

Vekt:

311 gr

Alder:

Voksen

Strategisk læring
Cappelen akademisk
9788245607437

Forlagets omtale:

Forfatterne gir i denne boken et oppdatert bilde av internasjonal pedagogisk-psykologisk forskning om læring. I tillegg presenterer de resultater fra sine undersøkelser av norske høgskolestudenters bruk av læringsstrategier. Personer som lykkes med krevende læringsoppgaver kan beskrives som LES MER strategiske, reflekterte, kunnskapsrike og motiverte. I denne boken drøfter forfatterne hva som kjennetegner læring på sitt beste, og hvordan man kan gå fram for å kartlegge voksne personers læringskompetanse. Et annet viktig tema er hvordan man kan hjelpe personer til å utvikle et mer selvstendig, strategisk grep om egen læring. Forfatterne gir et oppdatert bilde av internasjonal pedagogisk-psykologisk forskning om læring. I tillegg presenterer de resultater fra sine undersøkelser av norske høgskolestudenters bruk av læringsstrategier. De redegjør også for et ettårig innovasjonsprosjekt ved Høgskolen i Oslo, hvor man forsøkte å bedre studentenes strategibruk ved å integrere undervisning i læringsstrategier i den ordinære fagundervisningen. LES MINDRE Forlagets omtale Forfatterne gir i denne boken et oppdatert bilde av internasjonal pedagogisk-psykologisk forskning om læring. I tillegg presenterer de resultater fra sine undersøkelser av norske høgskolestudenters bruk av læringsstrategier. Personer som lykkes med krevende læringsoppgaver kan beskrives som strategiske, reflekterte, kunnskapsrike og motiverte. I denne boken drøfter forfatterne hva som kjennetegner læring på sitt beste, og hvordan man kan gå fram for å kartlegge voksne personers læringskompetanse. Et annet viktig tema er hvordan man kan hjelpe personer til å utvikle et mer selvstendig, strategisk grep om egen læring. Forfatterne gir et oppdatert bilde av internasjonal pedagogisk-psykologisk forskning om læring. I tillegg presenterer de resultater fra sine undersøkelser av norske høgskolestudenters bruk av læringsstrategier. De redegjør også for et ettårig innovasjonsprosjekt ved Høgskolen i Oslo, hvor man forsøkte å bedre studentenes strategibruk ved å integrere undervisning i læringsstrategier i den ordinære fagundervisningen.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.