Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Synlig læring

    Synlig læring

    Synlig læring

    Synlig læring (et sammendrag av mer enn 800 metaanalyser av skoleprestasjoner, synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    (Ingvill Christina Goveia - Oversetter)

    Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    539,- Nå 466,-

    ISBN:

    9788202415174

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    553

    Vekt:

    1168 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Synlig læring

    Synlig læring
    Cappelen Damm akademisk
    9788202415174

    Forlagets omtale:

    John Hatties banebrytende bok, Synlig læring, er en sammenfatning av resultatene fra mer en 15 års forskning med flere millioner elever involvert, og representerer den største samlingen av evidensbasert forskning som er gjort noensinne på hva som faktisk virker i skolen for å forbedre læring. LES MER John Hattie er professer og direktør ved Melbourne Education Research Institute på universitetet i Melbourne, Australia, og er æresprofessor ved universitetet i Auckland, New Zealand. Han er forfatter av boken Synlig læring og medforfatter av Intelligence and Intelligence Testing, begge publisert av Routledge forlag. Norsk forord ved Thomas Nordahl. LES MINDRE Forlagets omtale John Hatties banebrytende bok, Synlig læring, er en sammenfatning av resultatene fra mer en 15 års forskning med flere millioner elever involvert, og representerer den største samlingen av evidensbasert forskning som er gjort noensinne på hva som faktisk virker i skolen for å forbedre læring. John Hattie er professer og direktør ved Melbourne Education Research Institute på universitetet i Melbourne, Australia, og er æresprofessor ved universitetet i Auckland, New Zealand. Han er forfatter av boken Synlig læring og medforfatter av Intelligence and Intelligence Testing, begge publisert av Routledge forlag. Norsk forord ved Thomas Nordahl.