Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Synlig læring

    Synlig læring

    Synlig læring

    Synlig læring (hvordan vi lærer)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    (Gregory Yates - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Ingvill Christina Goveia - Oversetter)

    Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    479,- Nå 414,-

    ISBN:

    9788202443078

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    431

    Vekt:

    820 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Synlig læring

    Synlig læring
    Cappelen Damm akademisk
    9788202443078

    Forlagets omtale:

    Synlig læring - Hvordan vi lærer forklarer de viktigste prinsippene og strategiene for læring og beskriver hvorfor det noen ganger kan være så vanskelig, mens det andre ganger likevel kan være så enkelt. Denne boken henvender seg til lærere og elever og er skrevet i en tilgjengelig og engasjerende LES MER stil. Den kan leses fra perm til perm eller kan brukes kapittel for kapittel som grunnlag for essayskriving eller utvikling. John Hattie er professor og direktør ved Melbourne Education Research Institute på University of Melbourne, Australia, og visedirektør ved Science of Learning Research Centre. Han er forfatter av Synlig læring og Synlig læring - for lærere, som begge ble utgitt på norsk i 2013, og er medredaktør (sammen med Eric Anderman) for International Guide to Student Achievement, som også utgis av Routledge forlag. Gregory C.R. Yates er seniorforeleser i utdanningsfag ved University of South Australia. Han sitter i redaksjonsrådet for tidsskriftet Educational Psychology og har bidratt med en rekke rapporter innenfor kognitiv informasjonsbearbeiding og sosial læringsteori. LES MINDRE Forlagets omtale Synlig læring - Hvordan vi lærer forklarer de viktigste prinsippene og strategiene for læring og beskriver hvorfor det noen ganger kan være så vanskelig, mens det andre ganger likevel kan være så enkelt. Denne boken henvender seg til lærere og elever og er skrevet i en tilgjengelig og engasjerende stil. Den kan leses fra perm til perm eller kan brukes kapittel for kapittel som grunnlag for essayskriving eller utvikling. John Hattie er professor og direktør ved Melbourne Education Research Institute på University of Melbourne, Australia, og visedirektør ved Science of Learning Research Centre. Han er forfatter av Synlig læring og Synlig læring - for lærere, som begge ble utgitt på norsk i 2013, og er medredaktør (sammen med Eric Anderman) for International Guide to Student Achievement, som også utgis av Routledge forlag. Gregory C.R. Yates er seniorforeleser i utdanningsfag ved University of South Australia. Han sitter i redaksjonsrådet for tidsskriftet Educational Psychology og har bidratt med en rekke rapporter innenfor kognitiv informasjonsbearbeiding og sosial læringsteori.