Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Talent i skolen

    Talent i skolen

    Talent i skolen

    Talent i skolen (identifisering, undervisning og utvikling, identifikation, undervisning og udvikling)

    Forfatter Pedagogisk psykologisk forl.

    (Ole Kyed - Forfatter)

    Pedagogisk psykologisk forl.

    (Kirsten Baltzer - Forfatter)

    Pedagogisk psykologisk forl.

    (Kjell Skogen - Forfatter)

    Pedagogisk psykologisk forl.

    (Aage Osv Aakervik - Oversetter)

    Pedagogisk psykologisk forl.

    På lager - sendes nå ( 9 stk. )

    248,- Nå 215,-

    ISBN:

    9788277670928

    Forlag:

    Pedagogisk psykologisk forl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    208

    Alder:

    Voksen

    Talent i skolen
    Pedagogisk psykologisk forl.
    9788277670928

    Forlagets omtale:

    Boka gir en oppdatert fremstilling av hvordan vi kan forstå begrepet intelligens - et begrep beheftet med mange uklarheter. Forfatterne bygger på egen forskning (vesentlig dansk), og trekker inn internasjonal forskning på talenter og talentutvikling. Forskningen viser at høyt begavede og LES MER talentfulle barn trenger andre utfordringer enn sine jevnaldrende. Samtidig representerer mange av disse barna et ikke utnyttet potensial som kan bidra til at "våre elever" blir blant de beste i verden. Ved konkrete beskrivelser av "case" og introduksjon av potensialorientert undervisningsdifferensiering (tilgi begrepet), gir boka inspirasjon til initiativ som kan støtte opp om de høyt begavede barna - og samtidig være til nytte for alle elevene. LES MINDRE Forlagets omtale Boka gir en oppdatert fremstilling av hvordan vi kan forstå begrepet intelligens - et begrep beheftet med mange uklarheter. Forfatterne bygger på egen forskning (vesentlig dansk), og trekker inn internasjonal forskning på talenter og talentutvikling. Forskningen viser at høyt begavede og talentfulle barn trenger andre utfordringer enn sine jevnaldrende. Samtidig representerer mange av disse barna et ikke utnyttet potensial som kan bidra til at "våre elever" blir blant de beste i verden. Ved konkrete beskrivelser av "case" og introduksjon av potensialorientert undervisningsdifferensiering (tilgi begrepet), gir boka inspirasjon til initiativ som kan støtte opp om de høyt begavede barna - og samtidig være til nytte for alle elevene.

    Emner: Pedagogikk