Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser

    Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser

    Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser

    Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    449,- Nå 388,-

    ISBN:

    9788215020440

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    254

    Vekt:

    494 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål, Nynorsk, Engelsk, Dansk og Svensk

    Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser
    Universitetsforl.
    9788215020440

    Forlagets omtale:

    På mange måter kan man se denne boken som en verktøykasse: Den inneholder ulike teorier og begreper en kan bruke til å tenke med, til å utvide egne faglige perspektiver og til å åpne opp tekster for nye lesninger og tolkninger. En sentral målgruppe for boka er studenter i morsmålsdidaktikk, fra LES MER grunnutdanning til masternivå, men også andre som er interessert i tekstarbeid - både lærere og forskere. Forfattergruppen består av en rekke sentrale forskere og lærerer innenfor morsmålsfag og pedagogikk. De fleste bidragene kommer fra Norge og Norden, men også forskere fra Storbritannia og USA er representert. Boka er redigert av Synnøve Matre, Dagrun Kibsgaard Sjøhelle og Randi Solheim, som alle er tilknyttet lærerutdanningen ved Høgskolen i Sør-Trøndelag. LES MINDRE Forlagets omtale På mange måter kan man se denne boken som en verktøykasse: Den inneholder ulike teorier og begreper en kan bruke til å tenke med, til å utvide egne faglige perspektiver og til å åpne opp tekster for nye lesninger og tolkninger. En sentral målgruppe for boka er studenter i morsmålsdidaktikk, fra grunnutdanning til masternivå, men også andre som er interessert i tekstarbeid - både lærere og forskere. Forfattergruppen består av en rekke sentrale forskere og lærerer innenfor morsmålsfag og pedagogikk. De fleste bidragene kommer fra Norge og Norden, men også forskere fra Storbritannia og USA er representert. Boka er redigert av Synnøve Matre, Dagrun Kibsgaard Sjøhelle og Randi Solheim, som alle er tilknyttet lærerutdanningen ved Høgskolen i Sør-Trøndelag.