Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Tidlig hjelp - ikke vent og se

    Tidlig hjelp - ikke vent og se

    Tidlig hjelp - ikke vent og se

    Tidlig hjelp - ikke vent og se (bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering)

    Forfatter Logometrica

    Levering 2-12 dager

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788292632246

    Forlag:

    Logometrica

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    100

    Alder:

    Voksen

    Tidlig hjelp - ikke vent og se
    Logometrica
    9788292632246

    Forlagets omtale:

    Boken Tidlig hjelp - Ikke vent å se. Lesevansker hos språklige minoriteter. Bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering, gir veiledning i bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos språklige minoriteter. Dette er anskueliggjort ved hjelp av eleven "Ali" som går på 6. trinn, LES MER og ved hjelp av testresultater til to minoritetsspråklige elever på 2. trinn. Forfatteren av boken, Kjersti K. Grøntvedt, er lektorutdannet med spesialpedagogikk som hovedfag. Hun har mange års erfaring med undervisning av minoritetsspråklige elever i grunnskolen. I regi av Kunnskapsdepartementet har hun ledet utviklingsprosjekter i skolen der tospråklige opplæringsmodeller har vært utviklet og utprøvd som en oppfølging av strategiplan Likeverdig opplæring i praksis! I sitt arbeid i Logometrica hadde Grøntvedt spesielt fokus på temaet kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos minoritetsspråklige elever, før hun begynte som pedagogisk-psykologisk rådgiver i PP- tjenesten. LES MINDRE Forlagets omtale Boken Tidlig hjelp - Ikke vent å se. Lesevansker hos språklige minoriteter. Bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering, gir veiledning i bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos språklige minoriteter. Dette er anskueliggjort ved hjelp av eleven "Ali" som går på 6. trinn, og ved hjelp av testresultater til to minoritetsspråklige elever på 2. trinn. Forfatteren av boken, Kjersti K. Grøntvedt, er lektorutdannet med spesialpedagogikk som hovedfag. Hun har mange års erfaring med undervisning av minoritetsspråklige elever i grunnskolen. I regi av Kunnskapsdepartementet har hun ledet utviklingsprosjekter i skolen der tospråklige opplæringsmodeller har vært utviklet og utprøvd som en oppfølging av strategiplan Likeverdig opplæring i praksis! I sitt arbeid i Logometrica hadde Grøntvedt spesielt fokus på temaet kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos minoritetsspråklige elever, før hun begynte som pedagogisk-psykologisk rådgiver i PP- tjenesten.