Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Tidlig hjelp - ikke vent og se

Tidlig hjelp - ikke vent og se

Tidlig hjelp - ikke vent og se

Tidlig hjelp - ikke vent og se (lesevansker hos språklige minoriteter, bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering)

Forfatter Logometrica

Levering 2-12 dager

299,-

ISBN:

9788292632246

Forlag:

Logometrica

Trykkeår:

2012

Utgitt:

2012

Utgave:

1

Sider:

100

Alder:

Voksen

Tidlig hjelp - ikke vent og se
Logometrica
9788292632246

Forlagets omtale:

Boken Tidlig hjelp - Ikke vent å se. Lesevansker hos språklige minoriteter. Bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering, gir veiledning i bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos språklige minoriteter. Dette er anskueliggjort ved hjelp av eleven "Ali" som går på 6. trinn, LES MER og ved hjelp av testresultater til to minoritetsspråklige elever på 2. trinn. Forfatteren av boken, Kjersti K. Grøntvedt, er lektorutdannet med spesialpedagogikk som hovedfag. Hun har mange års erfaring med undervisning av minoritetsspråklige elever i grunnskolen. I regi av Kunnskapsdepartementet har hun ledet utviklingsprosjekter i skolen der tospråklige opplæringsmodeller har vært utviklet og utprøvd som en oppfølging av strategiplan Likeverdig opplæring i praksis! I sitt arbeid i Logometrica hadde Grøntvedt spesielt fokus på temaet kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos minoritetsspråklige elever, før hun begynte som pedagogisk-psykologisk rådgiver i PP- tjenesten. LES MINDRE Forlagets omtale Boken Tidlig hjelp - Ikke vent å se. Lesevansker hos språklige minoriteter. Bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering, gir veiledning i bruk av Logos ved kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos språklige minoriteter. Dette er anskueliggjort ved hjelp av eleven "Ali" som går på 6. trinn, og ved hjelp av testresultater til to minoritetsspråklige elever på 2. trinn. Forfatteren av boken, Kjersti K. Grøntvedt, er lektorutdannet med spesialpedagogikk som hovedfag. Hun har mange års erfaring med undervisning av minoritetsspråklige elever i grunnskolen. I regi av Kunnskapsdepartementet har hun ledet utviklingsprosjekter i skolen der tospråklige opplæringsmodeller har vært utviklet og utprøvd som en oppfølging av strategiplan Likeverdig opplæring i praksis! I sitt arbeid i Logometrica hadde Grøntvedt spesielt fokus på temaet kartlegging/diagnostisering av lesevansker hos minoritetsspråklige elever, før hun begynte som pedagogisk-psykologisk rådgiver i PP- tjenesten.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.