Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Tidlig intervensjon

    Tidlig intervensjon

    Tidlig intervensjon

    Tidlig intervensjon

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    359,- Nå 311,-

    ISBN:

    9788215018508

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    168

    Vekt:

    366 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Tidlig intervensjon
    Universitetsforl.
    9788215018508

    Forlagets omtale:

    Hvilke utfordringer møter skolen i arbeidet med å fremme et godt læringsmiljø og hvilke systemrettede tiltak kan skolen iverksette i dette arbeidet? Med bakgrunn i forskning drøfter forfatterne hvordan foreldresamarbeid kan fremme et godt læringsmiljø. De viser også hvordan en klasseleder kan LES MER arbeide systematisk for å skape et godt arbeidsforhold i en ny klasse. Boka presenterer modeller for tverretatlig arbeid med enkeltprosjekter samt systematisk kompetanseutvikling av hele skolen. Til sist belyser boka utfordringer knyttet til ledelse av et skoleomfattende program. Boka er den andre av to frittstående artikkelsamlinger fra Senter for atferdsforskning. Den første boka retter seg mot sosiale og emosjonelle vansker i barnehage og skole. LES MINDRE Forlagets omtale Hvilke utfordringer møter skolen i arbeidet med å fremme et godt læringsmiljø og hvilke systemrettede tiltak kan skolen iverksette i dette arbeidet? Med bakgrunn i forskning drøfter forfatterne hvordan foreldresamarbeid kan fremme et godt læringsmiljø. De viser også hvordan en klasseleder kan arbeide systematisk for å skape et godt arbeidsforhold i en ny klasse. Boka presenterer modeller for tverretatlig arbeid med enkeltprosjekter samt systematisk kompetanseutvikling av hele skolen. Til sist belyser boka utfordringer knyttet til ledelse av et skoleomfattende program. Boka er den andre av to frittstående artikkelsamlinger fra Senter for atferdsforskning. Den første boka retter seg mot sosiale og emosjonelle vansker i barnehage og skole.