Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Tospråklighet, minoritetsspråk og minoritetsundervisning

    Tospråklighet, minoritetsspråk og minoritetsundervisning

    Tospråklighet, minoritetsspråk og minoritetsundervisning

    Tospråklighet, minoritetsspråk og minoritetsundervisning

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Lars Anders Kulbrandstad - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    489,- Nå 423,-

    ISBN:

    9788205332645

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2004

    Utgave:

    2

    Sider:

    307

    Vekt:

    582 gr

    Alder:

    Voksen

    Tospråklighet, minoritetsspråk og minoritetsundervisning
    Gyldendal akademisk
    9788205332645

    Haugenboks omtale:

    Boka ser på språkvitenskaplige perspektiver, hvor tospråklighet belyses med vekt på ferdigheter, språkbruksmønster og holdninger hos tospråklige. Den tar også for seg tospråklighet ut fra pedagogiske perspektiver og tospråklig utvikling i tidlig barndom. Med litteraturliste og stikkordregister. Haugenboks omtale Boka ser på språkvitenskaplige perspektiver, hvor tospråklighet belyses med vekt på ferdigheter, språkbruksmønster og holdninger hos tospråklige. Den tar også for seg tospråklighet ut fra pedagogiske perspektiver og tospråklig utvikling i tidlig barndom. Med litteraturliste og stikkordregister.

    Forlagets omtale:

    Boka ser på språkvitenskaplige perspektiver, hvor tospråklighet belyses med vekt på ferdigheter, språkbruksmønster og holdninger hos tospråklige. Den tar også for seg tospråklighet ut fra pedagogiske perspektiver og tospråklig utvikling i tidlig barndom. Forlagets omtale Boka ser på språkvitenskaplige perspektiver, hvor tospråklighet belyses med vekt på ferdigheter, språkbruksmønster og holdninger hos tospråklige. Den tar også for seg tospråklighet ut fra pedagogiske perspektiver og tospråklig utvikling i tidlig barndom.