Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Tverretatlig samarbeid omkring barn

    Tverretatlig samarbeid omkring barn

    Tverretatlig samarbeid omkring barn

    Tverretatlig samarbeid omkring barn (en kilde til styrke og håp?)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    419,- Nå 362,-

    ISBN:

    9788205415379

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    266

    Vekt:

    414 gr

    Alder:

    Voksen

    Tverretatlig samarbeid omkring barn
    Gyldendal akademisk
    9788205415379

    Haugenboks omtale:

    Boka tar for seg problemstillinger som reiser seg når flere etater skal jobbe sammen rundt barn i utsatte livssituasjoner. Har litteraturlister. Haugenboks omtale Boka tar for seg problemstillinger som reiser seg når flere etater skal jobbe sammen rundt barn i utsatte livssituasjoner. Har litteraturlister.

    Forlagets omtale:

    Denne boken tar for seg problemstillinger som reises når flere etater skal jobbe sammen rundt barn i utsatte livssituasjoner. Hvordan kan nære tverretatlige samarbeid gi barn og foreldre hjelp og støtte i tråd med deres ønsker og behov?Hva hindrer og fremmer godt tverretatlig samarbeid?Hvordan kan LES MER den enkeltes kompetanse brukes til det beste for barn og foreldre? Boken beskriver spesielt dialogens særtrekk og prinsipper. Det legges vekt på hvordan man kan utvikle og bedre egen kommunikasjonskompetanse, slik at alle i samarbeidet får brukt sin kunnskap på best mulig måte. Boken beskriver også hvordan dialog som samtaleform kan benyttes som konfliktløsningsstrategi. Kinge gjengir foreldres historier og erfaringer fra tverretatlig samarbeid. Deres opplevelser, ønsker og behov danner utgangspunktet for refleksjon og drøfting av sentrale problemstillinger. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken tar for seg problemstillinger som reises når flere etater skal jobbe sammen rundt barn i utsatte livssituasjoner. Hvordan kan nære tverretatlige samarbeid gi barn og foreldre hjelp og støtte i tråd med deres ønsker og behov?Hva hindrer og fremmer godt tverretatlig samarbeid?Hvordan kan den enkeltes kompetanse brukes til det beste for barn og foreldre? Boken beskriver spesielt dialogens særtrekk og prinsipper. Det legges vekt på hvordan man kan utvikle og bedre egen kommunikasjonskompetanse, slik at alle i samarbeidet får brukt sin kunnskap på best mulig måte. Boken beskriver også hvordan dialog som samtaleform kan benyttes som konfliktløsningsstrategi. Kinge gjengir foreldres historier og erfaringer fra tverretatlig samarbeid. Deres opplevelser, ønsker og behov danner utgangspunktet for refleksjon og drøfting av sentrale problemstillinger.