Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Underveisvurdering og kjennetegn på måloppnåelse

    Underveisvurdering og kjennetegn på måloppnåelse

    Underveisvurdering og kjennetegn på måloppnåelse

    Underveisvurdering og kjennetegn på måloppnåelse (grunnskolen)

    Forfatter Pedlex norsk skoleinformasjon

    (Grete Sevje - Forfatter)

    Pedlex norsk skoleinformasjon

    På lager - sendes nå( 4 stk. )

    119,- Nå 101,-

    ISBN:

    9788278417003

    Forlag:

    Pedlex norsk skoleinformasjon

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    48

    Vekt:

    110 gr

    Alder:

    Voksen

    Underveisvurdering og kjennetegn på måloppnåelse
    Pedlex norsk skoleinformasjon
    9788278417003

    Forlagets omtale:

    Eleven skal vite hva som er målene for opplæringen og hva som blir vektlagt i vurderingen av hans eller hennes kompetanse. En måte å synliggjøre målene på er å bruke kjennetegn på måloppnåelse. Kjennetegnene hjelper elevene til å forstå hva de skal lære, sette seg mål, arbeide mot målet, justere LES MER mål underveis, viser hva elevene kan gjøre for å lære mer og vurdere eget arbeid. I denne boka viser forfatterne hvordan vi kan gå fram når vi skal lage læringsmål og kjennetegn på måloppnåelse og hvilken plass læringsmål og kjennetegn har når et undervisningsforløp planlegges, gjennomføres, vurderes og dokumenteres. Dersom dere ønsker kurs med forfatterne av boka, ta kontakt med oss! LES MINDRE Forlagets omtale Eleven skal vite hva som er målene for opplæringen og hva som blir vektlagt i vurderingen av hans eller hennes kompetanse. En måte å synliggjøre målene på er å bruke kjennetegn på måloppnåelse. Kjennetegnene hjelper elevene til å forstå hva de skal lære, sette seg mål, arbeide mot målet, justere mål underveis, viser hva elevene kan gjøre for å lære mer og vurdere eget arbeid. I denne boka viser forfatterne hvordan vi kan gå fram når vi skal lage læringsmål og kjennetegn på måloppnåelse og hvilken plass læringsmål og kjennetegn har når et undervisningsforløp planlegges, gjennomføres, vurderes og dokumenteres. Dersom dere ønsker kurs med forfatterne av boka, ta kontakt med oss!

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.