Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Utdanningsvalg som skoleutvikling

    Utdanningsvalg som skoleutvikling

    Utdanningsvalg som skoleutvikling

    Utdanningsvalg som skoleutvikling

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    269,- Nå 233,-

    ISBN:

    9788245010695

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    172

    Vekt:

    333 gr

    Alder:

    Voksen

    Utdanningsvalg som skoleutvikling
    Fagbokforl.
    9788245010695

    Forlagets omtale:

    Denne boken handler om ulike aspekter ved faget utdanningsvalg. Den har to dimensjoner: på den ene siden skoleutvikling og på den andre siden utvikling av en samarbeidsmodell mellom grunnskole og høgskole. Begge dimensjonene tar utgangspunkt i arbeidet med å utvikle utdanningsvalg som et viktig fag LES MER i ungdomsskolen, særlig når det gjelder de unges forberedelse til videregående skole. Boken kan også ses som et bidrag inn i debatten om fremtidens lærerutdanning. Den bidrar med verdifull kunnskap når det gjelder videre utvikling av praksisfeltet, og peker på nødvendigheten av samspillet mellom teoretiske begreper som analyseredskaper og erfaringer fra forsknings- og utviklingsprosjekter i utviklingen av den enkelte skole. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken handler om ulike aspekter ved faget utdanningsvalg. Den har to dimensjoner: på den ene siden skoleutvikling og på den andre siden utvikling av en samarbeidsmodell mellom grunnskole og høgskole. Begge dimensjonene tar utgangspunkt i arbeidet med å utvikle utdanningsvalg som et viktig fag i ungdomsskolen, særlig når det gjelder de unges forberedelse til videregående skole. Boken kan også ses som et bidrag inn i debatten om fremtidens lærerutdanning. Den bidrar med verdifull kunnskap når det gjelder videre utvikling av praksisfeltet, og peker på nødvendigheten av samspillet mellom teoretiske begreper som analyseredskaper og erfaringer fra forsknings- og utviklingsprosjekter i utviklingen av den enkelte skole.