Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Utviklinga av norske doktorgradsordningar

    Utviklinga av norske doktorgradsordningar

    Utviklinga av norske doktorgradsordningar

    Utviklinga av norske doktorgradsordningar (samanhengen mellom høgare utdanning/forskarutdanning og doktorgradar i tida 1817-2011)

    Forfatter Didakta

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    298,- Nå 258,-

    ISBN:

    9788270560721

    Forlag:

    Didakta

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    190

    Vekt:

    364 gr

    Alder:

    Voksen

    Utviklinga av norske doktorgradsordningar
    Didakta
    9788270560721

    Forlagets omtale:

    Høgare utdanning, forskarutdanning og doktorgradar i tida 1817-2011. I boka vert det gjort greie for hovudlinene i utviklinga av norske doktorgradsordningar 1817-2011. Fram til 1948 kunne ein berre ta doktorgraden ved Universitetet i Oslo og nokre vitskaplege høgskular i Noreg. Seinare har alle LES MER dei norske universiteta og ei rad høgskular fått rett å tildela doktorgrad. Men i dette arbeidet har me konsentrert oss om doktorgradstatsstudiane ved dei «gamle» universiteta og vitskaplege høgskulane. Forfattaren av boka, Nils Søvik, er fødd i Os (Hordaland). Han er utdanna som lærar og tok sidan doktorgrad i pedagogikk. Han var lærar i grunnskulen og lærarskulen før han vart tilsett som høgskulelektor og seinare professor i pedagogikk ved Noregs Lørarhøgskule/NTNU. Nils Søvik har skrive ei rad avhandlingar og lærebøker. LES MINDRE Forlagets omtale Høgare utdanning, forskarutdanning og doktorgradar i tida 1817-2011. I boka vert det gjort greie for hovudlinene i utviklinga av norske doktorgradsordningar 1817-2011. Fram til 1948 kunne ein berre ta doktorgraden ved Universitetet i Oslo og nokre vitskaplege høgskular i Noreg. Seinare har alle dei norske universiteta og ei rad høgskular fått rett å tildela doktorgrad. Men i dette arbeidet har me konsentrert oss om doktorgradstatsstudiane ved dei «gamle» universiteta og vitskaplege høgskulane. Forfattaren av boka, Nils Søvik, er fødd i Os (Hordaland). Han er utdanna som lærar og tok sidan doktorgrad i pedagogikk. Han var lærar i grunnskulen og lærarskulen før han vart tilsett som høgskulelektor og seinare professor i pedagogikk ved Noregs Lørarhøgskule/NTNU. Nils Søvik har skrive ei rad avhandlingar og lærebøker.