Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Utviklingsarbeid og endringsprosesser

    Utviklingsarbeid og endringsprosesser

    Utviklingsarbeid og endringsprosesser

    Utviklingsarbeid og endringsprosesser

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Pia Guttorm Andersen - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    (David Keeping - Illustratør)

    Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    199,- Nå 172,-

    ISBN:

    9788205423145

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    44

    Vekt:

    134 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Dette vet vi om

    Utviklingsarbeid og endringsprosesser
    Gyldendal akademisk
    9788205423145

    Haugenboks omtale:

    Heftet tar for seg hvordan skoler gjennom forskningsbasert kunnskap kan initiere og implementere skoleutvikling på en best mulig måte. I tillegg beskrives hva som må gjøres for å få endringsprosessene til å bli en del av det daglige arbeidet. Har litteraturliste. Haugenboks omtale Heftet tar for seg hvordan skoler gjennom forskningsbasert kunnskap kan initiere og implementere skoleutvikling på en best mulig måte. I tillegg beskrives hva som må gjøres for å få endringsprosessene til å bli en del av det daglige arbeidet. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Dette heftet viser hvordan skoler best mulig kan initiere og implementere skoleutvikling gjennom forskningsbasert kunnskap. Heftet beskriver hva som må gjøres for å få endringsprosessene til å bli en del av det daglige arbeidet. I alt endringsarbeid er en tydelig og støttende ledelse viktig. LES MER Ledelsen må holde fokus, etterspørre resultater og løpende følge opp prosessen for at endringsarbeidet skal lykkes. Heftet henvender seg til de aktørene på skolen som arbeider med å administrere og organisere endringsprosessene. LES MINDRE Forlagets omtale Dette heftet viser hvordan skoler best mulig kan initiere og implementere skoleutvikling gjennom forskningsbasert kunnskap. Heftet beskriver hva som må gjøres for å få endringsprosessene til å bli en del av det daglige arbeidet. I alt endringsarbeid er en tydelig og støttende ledelse viktig. Ledelsen må holde fokus, etterspørre resultater og løpende følge opp prosessen for at endringsarbeidet skal lykkes. Heftet henvender seg til de aktørene på skolen som arbeider med å administrere og organisere endringsprosessene.