Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst

    Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst

    Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst

    Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Svein Ole Sataøen - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    479,- Nå 414,-

    ISBN:

    9788205447059

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    3

    Sider:

    248

    Vekt:

    468 gr

    Alder:

    Voksen

    Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst
    Gyldendal akademisk
    9788205447059

    Forlagets omtale:

    Leif Askland og Svein Ole Sataøen viser her nye tilnærminger til å forstå små barns utvikling. Denne reviderte utgaven presenterer aktuelle teorier og forsking om barns utvikling, lek, læring og danning. Boka er kilde for kunnskap om barns helhetlige utvikling og samspill fra fødsel og fram til LES MER skolestart. Innholdet er organisert etter livstema som representerer de store menneskelige utfordringene barn møter gjennom oppveksten. Hvordan barn opplever seg selv, samspill med andre og omverden forøvrig blir grundig behandlet og satt inn i pedagogisk kontekst. Boka gir barnehagelæreren nyttige redskap for å kunne dokumentere barns utvikling og trivsel. Den gir bakgrunn for å kunne analysere og reflektere kritisk over profesjonelle og etiske utfordringer knyttet til pedagogisk arbeid med barns utvikling, lek, læring og danning. LES MINDRE Forlagets omtale Leif Askland og Svein Ole Sataøen viser her nye tilnærminger til å forstå små barns utvikling. Denne reviderte utgaven presenterer aktuelle teorier og forsking om barns utvikling, lek, læring og danning. Boka er kilde for kunnskap om barns helhetlige utvikling og samspill fra fødsel og fram til skolestart. Innholdet er organisert etter livstema som representerer de store menneskelige utfordringene barn møter gjennom oppveksten. Hvordan barn opplever seg selv, samspill med andre og omverden forøvrig blir grundig behandlet og satt inn i pedagogisk kontekst. Boka gir barnehagelæreren nyttige redskap for å kunne dokumentere barns utvikling og trivsel. Den gir bakgrunn for å kunne analysere og reflektere kritisk over profesjonelle og etiske utfordringer knyttet til pedagogisk arbeid med barns utvikling, lek, læring og danning.