Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Veier til fremragende lærerutdanning

    Veier til fremragende lærerutdanning

    Veier til fremragende lærerutdanning

    Veier til fremragende lærerutdanning

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788215025148

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    250

    Vekt:

    545 gr

    Alder:

    Voksen

    Veier til fremragende lærerutdanning
    Universitetsforl.
    9788215025148

    Forlagets omtale:

    Denne boka bidrar til utvikling av en forskningsbasert og praksisnær lærerutdanning som utdanner profesjonelle lærere til grunnskole og videregående skole.Antologien samler og oppsummerer en del av den verdifulle kunnskapsproduksjonen som foregår i lærerutdanningsfeltet. Den ønsker å inspirere til LES MER erfaringsutveksling og produktive og fremtidsrettede endringer innenfor en utdanning som er i rivende utvikling i møte med kunnskapssamfunnet. Boka er et resultat av det vitenskapelige arbeidet tilknyttet ProTed, Norges første Senter for fremragende utdanning (SFU). Bidragene er skrevet av lærerutdannere og forskere ved Universitetet i Oslo og UiT Norges arktiske universitet. Ulrikke Rindal er førsteamanuensis tilknyttet ProTed i Oslo. Andreas Lund og Rachel Jakhelln er ledere for ProTed i henholdsvis Oslo og Tromsø. «ProTed gir med denne boken et viktig bidrag til et nytt kunnskapsgrunnlag som fremtidens lærerutdanning kan bygge på.» Fra epilogen av Sten Ludvigsen, leder i NOU-utvalget Fremtidens skole. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boka bidrar til utvikling av en forskningsbasert og praksisnær lærerutdanning som utdanner profesjonelle lærere til grunnskole og videregående skole.Antologien samler og oppsummerer en del av den verdifulle kunnskapsproduksjonen som foregår i lærerutdanningsfeltet. Den ønsker å inspirere til erfaringsutveksling og produktive og fremtidsrettede endringer innenfor en utdanning som er i rivende utvikling i møte med kunnskapssamfunnet. Boka er et resultat av det vitenskapelige arbeidet tilknyttet ProTed, Norges første Senter for fremragende utdanning (SFU). Bidragene er skrevet av lærerutdannere og forskere ved Universitetet i Oslo og UiT Norges arktiske universitet. Ulrikke Rindal er førsteamanuensis tilknyttet ProTed i Oslo. Andreas Lund og Rachel Jakhelln er ledere for ProTed i henholdsvis Oslo og Tromsø. «ProTed gir med denne boken et viktig bidrag til et nytt kunnskapsgrunnlag som fremtidens lærerutdanning kan bygge på.» Fra epilogen av Sten Ludvigsen, leder i NOU-utvalget Fremtidens skole.