Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Vurdering for læring

Vurdering for læring

Vurdering for læring

Vurdering for læring

Forfatter Høyskoleforl.

(Stephen Dobson - Forfatter)

Høyskoleforl.

(Eli Kari Høihilder - Forfatter)

Høyskoleforl.

På lager - sendes nå ( 10+ stk. )

339,- Nå 290,-

ISBN:

9788276341935

Forlag:

Høyskoleforl.

Trykkeår:

2014

Utgitt:

2007

Utgave:

1

Sider:

136

Vekt:

272 gr

Alder:

Voksen

Vurdering for læring
Høyskoleforl.
9788276341935

Forlagets omtale:

Hva er vurdering? Hvordan kan vurdering integreres i undervisningen i tråd med Kunnskapsløftet? Hvorfor er elevmedvirkning nødvendig for at arbeidet skal resultere i økt læringsutbytte? Hvordan kan elevvurdering resultere i bedre tilpasset opplæring? Hvordan kan god elevvurdering føre til LES MER større motivasjon for videre innsats? Undervisning kan gjøres spennende ved å integrere elevvurdering i undervisningen. Metodene bygger på forskning om hvordan barn lærer. Elevvurdering kan brukes som en didaktisk nøkkelfaktor i undervisningen og føre til at tilpasset opplæring gjennomføres i større grad, og med bedre læringsutbytte. Vurdering for læring kan brukes i arbeidet med planlegging og gjennomføring av forskjellige vurderingsformer, slik som mappevurdering, vurderingsdialoger, loggføring, alternative prøveformer og skriftlig og muntlig vurdering. LES MINDRE Forlagets omtale Hva er vurdering? Hvordan kan vurdering integreres i undervisningen i tråd med Kunnskapsløftet? Hvorfor er elevmedvirkning nødvendig for at arbeidet skal resultere i økt læringsutbytte? Hvordan kan elevvurdering resultere i bedre tilpasset opplæring? Hvordan kan god elevvurdering føre til større motivasjon for videre innsats? Undervisning kan gjøres spennende ved å integrere elevvurdering i undervisningen. Metodene bygger på forskning om hvordan barn lærer. Elevvurdering kan brukes som en didaktisk nøkkelfaktor i undervisningen og føre til at tilpasset opplæring gjennomføres i større grad, og med bedre læringsutbytte. Vurdering for læring kan brukes i arbeidet med planlegging og gjennomføring av forskjellige vurderingsformer, slik som mappevurdering, vurderingsdialoger, loggføring, alternative prøveformer og skriftlig og muntlig vurdering.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.