Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Vurdering for skoleutvikling

    Vurdering for skoleutvikling

    Vurdering for skoleutvikling

    Vurdering for skoleutvikling

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    429,- Nå 371,-

    ISBN:

    9788205400207

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    229

    Vekt:

    444 gr

    Alder:

    Voksen

    Vurdering for skoleutvikling
    Gyldendal akademisk
    9788205400207

    Haugenboks omtale:

    Boka beskriver de bakenforliggende teorier i fagfeltet. Den viser eksempler fra læreres og skolelederes arbeid med vurdering, samt historiske og samtidige trender nasjonalt og internasjonalt, og er ment som en ressursbok for lærere og skoleledere som arbeider profesjonelt med utviklingsprosesser i s LES MER kolen. Har register og litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka beskriver de bakenforliggende teorier i fagfeltet. Den viser eksempler fra læreres og skolelederes arbeid med vurdering, samt historiske og samtidige trender nasjonalt og internasjonalt, og er ment som en ressursbok for lærere og skoleledere som arbeider profesjonelt med utviklingsprosesser i skolen. Har register og litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Systematisk vurdering av elever og av skoler er helt vesentlig for å drive skoleutviklingen videre. Dette er en ressursbok for lærere og skoleledere som arbeider profesjonelt med utviklingsprosesser i skolen. Den egner seg også godt for mastergrad og videreutdanning i pedagogikk. Boken beskriver LES MER de bakenforliggende teorier i feltet og viser eksempler fra læreres og skolelederes arbeid med vurdering, samt historiske og samtidige trender nasjonalt og internasjonalt. LES MINDRE Forlagets omtale Systematisk vurdering av elever og av skoler er helt vesentlig for å drive skoleutviklingen videre. Dette er en ressursbok for lærere og skoleledere som arbeider profesjonelt med utviklingsprosesser i skolen. Den egner seg også godt for mastergrad og videreutdanning i pedagogikk. Boken beskriver de bakenforliggende teorier i feltet og viser eksempler fra læreres og skolelederes arbeid med vurdering, samt historiske og samtidige trender nasjonalt og internasjonalt.