Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

    Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

    Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

    Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788205490789

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    200

    Vekt:

    389 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål og Svensk

    Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst
    Gyldendal akademisk
    9788205490789

    Forlagets omtale:

    Skolens samfunnsoppdrag kan deles inn i fire dimensjoner: personlighetsdanning, allmenndanning, demokratisk danning og utdanning. Antologien Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst belyser disse fire dimensjonene i relasjon til dagens samfunn. Forfatterne ser på yrkesopplæringen og LES MER yrkesfaglærerutdanningen fra ulike perspektiver, men alle med formål om å bidra til en skole som er inkluderende for alle elever, uavhengig av deres forutsetninger og sosiale, kulturelle og språklige bakgrunn. - Hvordan kan yrkesutdanning ha høy faglig kvalitet med helhet og sammenheng mellom profesjonsfag, yrkesfag og praksis? - Hvordan blir fremtidens skole i et samfunn der kunnskapsutvikling skjer i et stadig høyere tempo? - Hvordan kan utdanningssystemet imøtekomme samfunnets, skolens og den enkelte students kompetansebehov? LES MINDRE Forlagets omtale Skolens samfunnsoppdrag kan deles inn i fire dimensjoner: personlighetsdanning, allmenndanning, demokratisk danning og utdanning. Antologien Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst belyser disse fire dimensjonene i relasjon til dagens samfunn. Forfatterne ser på yrkesopplæringen og yrkesfaglærerutdanningen fra ulike perspektiver, men alle med formål om å bidra til en skole som er inkluderende for alle elever, uavhengig av deres forutsetninger og sosiale, kulturelle og språklige bakgrunn. - Hvordan kan yrkesutdanning ha høy faglig kvalitet med helhet og sammenheng mellom profesjonsfag, yrkesfag og praksis? - Hvordan blir fremtidens skole i et samfunn der kunnskapsutvikling skjer i et stadig høyere tempo? - Hvordan kan utdanningssystemet imøtekomme samfunnets, skolens og den enkelte students kompetansebehov?

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.