Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Yrkesdidaktisk kunnskaputviklilng og implementering av nye læreplaner (KIP)

    Yrkesdidaktisk kunnskaputviklilng og implementering av nye læreplaner (KIP)

    Yrkesdidaktisk kunnskaputviklilng og implementering av nye læreplaner (KIP)

    Yrkesdidaktisk kunnskaputviklilng og implementering av nye læreplaner (KIP) (rapport fra et aksjonsforskningsprosjekt knyttet til implementering av nye læreplaner i ulike yrkesfaglige utdanningsprogram)

    Forfatter Høgskolen i Akershus

    (Grete Haaland - Forfatter)

    Høgskolen i Akershus

    (Kari Hansen - Forfatter)

    Høgskolen i Akershus

    (Ann Lisa Sylte - Forfatter)

    Høgskolen i Akershus

    Levering 2-12 dager

    300,- Nå 260,-

    ISBN:

    9788248800408

    Forlag:

    Høgskolen i Akershus

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    315

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Rapporter og utredninger. Høgskolen i Akershus (nr. 1/2011)

    Yrkesdidaktisk kunnskaputviklilng og implementering av nye læreplaner (KIP)
    Høgskolen i Akershus
    9788248800408

    Haugenboks omtale:

    Denne rapporten presenterer resultatene fra prosjektet KIP-DH (Design og håndverk), som er et delprosjekt under KIP-AF prosjektet. Visjonen med prosjektet var å utvikle eksempler på opplæring som ivaretar elevenes læringsbehov, samfunnets og bransjens behov for kompetanse, samt nasjonale føringer i LES MER Kunnskapsløftet. Har litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Denne rapporten presenterer resultatene fra prosjektet KIP-DH (Design og håndverk), som er et delprosjekt under KIP-AF prosjektet. Visjonen med prosjektet var å utvikle eksempler på opplæring som ivaretar elevenes læringsbehov, samfunnets og bransjens behov for kompetanse, samt nasjonale føringer i Kunnskapsløftet. Har litteraturliste.