Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Helse- og sosialfag Sosialt arbeid Barnets deltakelse

    Barnets deltakelse

    Barnets deltakelse

    Barnets deltakelse (hverdagslige og vanskelige beslutninger)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 5 stk. )

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788215016405

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    193

    Vekt:

    334 gr

    Alder:

    Voksen

    Barnets deltakelse
    Universitetsforl.
    9788215016405

    Haugenboks omtale:

    Forfatteren presenterer kunnskap om hvordan man kan legge til rette for at barnet skal bli hørt i barnevernet og ved foreldrebrudd, samtidig som man ivaretar barnets beste. Boka gir konkrete eksempler og henvender seg mot studenter og yrkesgrupper som møter barn i sin profesjonelle hverdag. Med regi LES MER ster. LES MINDRE Haugenboks omtale Forfatteren presenterer kunnskap om hvordan man kan legge til rette for at barnet skal bli hørt i barnevernet og ved foreldrebrudd, samtidig som man ivaretar barnets beste. Boka gir konkrete eksempler og henvender seg mot studenter og yrkesgrupper som møter barn i sin profesjonelle hverdag. Med register.

    Forlagets omtale:

    Barn som deltar i beslutningsprosesser må bli informert, være hørt og sett. I denne boken presenterer forfatteren kunnskap om hvordan deltakelse kan gjennomføres samtidig som barnets beste ivaretas. For at barnet skal kunne delta må den voksne betrakte barnet som en deltaker og legge til rette for LES MER deltakelse. Boken er rettet mot studenter og yrkesgrupper som møter barn i sin profesjonelle hverdag, i barnehagen, skolen, barnevernet eller i familievern, psykiatri og rusomsorg. LES MINDRE Forlagets omtale Barn som deltar i beslutningsprosesser må bli informert, være hørt og sett. I denne boken presenterer forfatteren kunnskap om hvordan deltakelse kan gjennomføres samtidig som barnets beste ivaretas. For at barnet skal kunne delta må den voksne betrakte barnet som en deltaker og legge til rette for deltakelse. Boken er rettet mot studenter og yrkesgrupper som møter barn i sin profesjonelle hverdag, i barnehagen, skolen, barnevernet eller i familievern, psykiatri og rusomsorg.

    Emner: Barnevern Barn