Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Helse- og sosialfag Sosialt arbeid Hvordan utrede andre?

    Hvordan utrede andre?

    Hvordan utrede andre?

    Hvordan utrede andre? (en innføring i utredningsmetode for spesialpedagoger og sosialarbeidere)

    Forfatter Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    249,- Nå 215,-

    ISBN:

    9788215014425

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2008

    Utgitt:

    2008

    Utgave:

    1

    Sider:

    111

    Vekt:

    164 gr

    Alder:

    Voksen

    Hvordan utrede andre?
    Universitetsforl.
    9788215014425

    Haugenboks omtale:

    Boken gir en kortfattet innføring i utredning og rapportskriving for bachelorstudenter i barnevern, sosialt arbeid, spesialpedagogikk, psykologi og pedagogikk. Kapitlene tar for seg generelle krav til utredninger, innhenting av informasjon og analyse og tolkning av data. Har litteraturliste og stikk LES MER ordregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken gir en kortfattet innføring i utredning og rapportskriving for bachelorstudenter i barnevern, sosialt arbeid, spesialpedagogikk, psykologi og pedagogikk. Kapitlene tar for seg generelle krav til utredninger, innhenting av informasjon og analyse og tolkning av data. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Forlagets omtale:

    Dette er en kortfattet innføring i utredning og rapportskriving for bachelorstudenter i barnevern, sosialt arbeid, spesialpedagogikk, psykologi og pedagogikk. Boken er bygget opp rundt sentrale problemstillinger knyttet til utredninger på disse fagfeltene, og forfatteren er blant annet opptatt av å LES MER hente kunnskap fra forskningsmetode når det gjelder kildekritikk og attribusjonsteori. LES MINDRE Forlagets omtale Dette er en kortfattet innføring i utredning og rapportskriving for bachelorstudenter i barnevern, sosialt arbeid, spesialpedagogikk, psykologi og pedagogikk. Boken er bygget opp rundt sentrale problemstillinger knyttet til utredninger på disse fagfeltene, og forfatteren er blant annet opptatt av å hente kunnskap fra forskningsmetode når det gjelder kildekritikk og attribusjonsteori.