Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Helse- og sosialfag Kvalitet og kvalitetsopplevelse

    Kvalitet og kvalitetsopplevelse

    Kvalitet og kvalitetsopplevelse

    Kvalitet og kvalitetsopplevelse (en bok om kvalitet i arbeid med mennesker)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Solveig Botnen Eide - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Hans Herlof Grelland - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Aslaug Kristiansen - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Hans Inge Sævareid - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    199,- Nå 172,-

    ISBN:

    9788245010916

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    116

    Vekt:

    270 gr

    Alder:

    Voksen

    Kvalitet og kvalitetsopplevelse
    Fagbokforl.
    9788245010916

    Forlagets omtale:

    Denne boken tar opp aktuelle spørsmål om kvalitet og kvalitetsopplevelse på kunnskapsbaserte arbeidsplasser. Forfatterne stiller spørsmål om hva som skjer når metoder som har sin opprinnelse i industriproduksjonen, blir forsøkt overført og tilpasset til arbeid med mennesker. Hvilke begrensninger LES MER ligger det i et slikt teknisk og logisk språk, og hvilke maktrelasjoner kan et slikt språk understøtte? Hva menes egentlig med kvalitet i arbeid med mennesker? Hva kan en leders bidrag til kvalitet være i en kunnskapsbasert virksomhet, hvor de som utfører arbeidet, ofte har større forutsetninger for å vurdere kvaliteten enn lederne? Kan det tenkes en annen form for kvalitetssikring, som bygger på mellommenneskelig etikk? LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken tar opp aktuelle spørsmål om kvalitet og kvalitetsopplevelse på kunnskapsbaserte arbeidsplasser. Forfatterne stiller spørsmål om hva som skjer når metoder som har sin opprinnelse i industriproduksjonen, blir forsøkt overført og tilpasset til arbeid med mennesker. Hvilke begrensninger ligger det i et slikt teknisk og logisk språk, og hvilke maktrelasjoner kan et slikt språk understøtte? Hva menes egentlig med kvalitet i arbeid med mennesker? Hva kan en leders bidrag til kvalitet være i en kunnskapsbasert virksomhet, hvor de som utfører arbeidet, ofte har større forutsetninger for å vurdere kvaliteten enn lederne? Kan det tenkes en annen form for kvalitetssikring, som bygger på mellommenneskelig etikk?