Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Helse- og sosialfag Læring i helseorganisasjoner

    Læring i helseorganisasjoner

    Læring i helseorganisasjoner

    Læring i helseorganisasjoner

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Cathrine Filstad - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788202268503

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    158

    Vekt:

    317 gr

    Alder:

    Voksen

    Læring i helseorganisasjoner
    Cappelen akademisk
    9788202268503

    Haugenboks omtale:

    Boka handler om hvordan kunnskap overføres og innlæres i helseorganisasjoner. Den tar for seg faktorer som påvirker hvordan helsearbeidere lærer i den organisasjonen de arbeider i. Noen av temaene er: Organisasjonssosialisering, praksisfellesskap, sosial identitet, og kunnskap og handling i organisa LES MER sjoner. Boka er beregnet på sykepleier- og helsefagsstudenter. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka handler om hvordan kunnskap overføres og innlæres i helseorganisasjoner. Den tar for seg faktorer som påvirker hvordan helsearbeidere lærer i den organisasjonen de arbeider i. Noen av temaene er: Organisasjonssosialisering, praksisfellesskap, sosial identitet, og kunnskap og handling i organisasjoner. Boka er beregnet på sykepleier- og helsefagsstudenter.

    Forlagets omtale:

    Dette er boka om helseinstitusjoner som læringsarena for helsearbeidere. Med basis i ny forskning belyser forfatterne blant annet hvordan kunnskap overføres, og hvilke faktorer som påvirker og har betydning for læring i organisasjoner. Boka er tilrettelagt for studenter innenfor sykepleie og LES MER helsefagene. LES MINDRE Forlagets omtale Dette er boka om helseinstitusjoner som læringsarena for helsearbeidere. Med basis i ny forskning belyser forfatterne blant annet hvordan kunnskap overføres, og hvilke faktorer som påvirker og har betydning for læring i organisasjoner. Boka er tilrettelagt for studenter innenfor sykepleie og helsefagene.