Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Helse- og sosialfag Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788215023410

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    214

    Vekt:

    427 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar
    Universitetsforl.
    9788215023410

    Forlagets omtale:

    Hva skal til for å få til god og effektiv samhandling i helse- og omsorgssektoren? Helse- og omsorgsektoren er en del av kjernen i velferdsstaten og innbyggerne har krav på gode tjenester. I dag går omtrent hver femte krone som brukes i statlig eller kommunal sektor til helsestell. Ressursene er LES MER ikke ubegrenset. Dette er bakgrunnen for at organisering og samhandling er sentrale temaer hver gang det er snakk om helsestell. I denne boken setter forfatterne fokus på kvalitet og effektivitet i forskjellige deler av helse- og omsorgsektoren. De viser sektorens kompleksitet og ser nærmere på fenomenet samhandling og vilkårene for god samhandling. Boken henvender seg til bachelorstudenter og masterstudenter innenfor helseledelse. Den vil også være meget nyttig for praktikere som trenger en dypere forståelse for samhandlingsfenomenet og hva som skal til for å få til god samhandling i egen organisasjon. LES MINDRE Forlagets omtale Hva skal til for å få til god og effektiv samhandling i helse- og omsorgssektoren? Helse- og omsorgsektoren er en del av kjernen i velferdsstaten og innbyggerne har krav på gode tjenester. I dag går omtrent hver femte krone som brukes i statlig eller kommunal sektor til helsestell. Ressursene er ikke ubegrenset. Dette er bakgrunnen for at organisering og samhandling er sentrale temaer hver gang det er snakk om helsestell. I denne boken setter forfatterne fokus på kvalitet og effektivitet i forskjellige deler av helse- og omsorgsektoren. De viser sektorens kompleksitet og ser nærmere på fenomenet samhandling og vilkårene for god samhandling. Boken henvender seg til bachelorstudenter og masterstudenter innenfor helseledelse. Den vil også være meget nyttig for praktikere som trenger en dypere forståelse for samhandlingsfenomenet og hva som skal til for å få til god samhandling i egen organisasjon.