Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Helse- og sosialfag Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788215023410

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    214

    Vekt:

    427 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Nynorsk og Bokmål

    Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar
    Universitetsforl.
    9788215023410

    Forlagets omtale:

    I «Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar» set forfattarane fokus på kvalitet og effektivitet i ulike delar av helse- og omsorgssektoren. Dei syner kor kompleks sektoren er, og ser nærare på fenomenet samhandling og vilkåra for god samhandling.Helse og omsorgssektoren vedkjem og engasjerer LES MER oss alle. Den blir gjerne sett på som kjernen i velferdsstaten, eit felt der innbyggarane har krav på gode tenester. Men i dag går nesten kvar femte krone som blir brukt i statleg eller kommunal sektor til helsestellet. Sjølv om behova er store, er det også grenser for ressurstilgangen. Dette er bakgrunnen for at organisering og samhandling er sentrale tema kvar gong det er snakk om helsesektoren. Boka vender seg til 3. års bachelorstudentar og masterstudentar innan helse- og sosialfag. Den vil også vere svært nyttig for praktikarar som trenger ei djupare forståing for fenomenet samhandling, og kva som skal til for å få til god samhandling i eigen organisasjon. Oddbjørn Bukve er professor ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Gro Kvåle er førsteamanuensis ved Universitetet i Agder. «Boken stiller et bredt spekter av spørsmål som medfører at vi som leser får et helhetlig bilde både av situasjonen for koordinering og samhandling i helseorganisasjoner, og av hva som skal til for å bedre den. Boken viser at det ikke er noen enkel vei til forbedringer, men den går inn i aktuelle case og analyserer konkrete forbedringsprosjekter, som faktisk viser til løsninger på utfordringene slike organisasjoner møter. Dette er bokens sterke side og gjør den til en god bok å lese og den bør appellere til et nokså bredt publikum. Både ledere og medarbeidere i helseorganisasjoner, samt studenter, bør kunne finne tema som er interessante her.» Marit K. Helgesen i Norsk statsvitenskapelig tidsskrift 1/2017 LES MINDRE Forlagets omtale I «Samhandling og kvalitet i helseorganisasjonar» set forfattarane fokus på kvalitet og effektivitet i ulike delar av helse- og omsorgssektoren. Dei syner kor kompleks sektoren er, og ser nærare på fenomenet samhandling og vilkåra for god samhandling.Helse og omsorgssektoren vedkjem og engasjerer oss alle. Den blir gjerne sett på som kjernen i velferdsstaten, eit felt der innbyggarane har krav på gode tenester. Men i dag går nesten kvar femte krone som blir brukt i statleg eller kommunal sektor til helsestellet. Sjølv om behova er store, er det også grenser for ressurstilgangen. Dette er bakgrunnen for at organisering og samhandling er sentrale tema kvar gong det er snakk om helsesektoren. Boka vender seg til 3. års bachelorstudentar og masterstudentar innan helse- og sosialfag. Den vil også vere svært nyttig for praktikarar som trenger ei djupare forståing for fenomenet samhandling, og kva som skal til for å få til god samhandling i eigen organisasjon. Oddbjørn Bukve er professor ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Gro Kvåle er førsteamanuensis ved Universitetet i Agder. «Boken stiller et bredt spekter av spørsmål som medfører at vi som leser får et helhetlig bilde både av situasjonen for koordinering og samhandling i helseorganisasjoner, og av hva som skal til for å bedre den. Boken viser at det ikke er noen enkel vei til forbedringer, men den går inn i aktuelle case og analyserer konkrete forbedringsprosjekter, som faktisk viser til løsninger på utfordringene slike organisasjoner møter. Dette er bokens sterke side og gjør den til en god bok å lese og den bør appellere til et nokså bredt publikum. Både ledere og medarbeidere i helseorganisasjoner, samt studenter, bør kunne finne tema som er interessante her.» Marit K. Helgesen i Norsk statsvitenskapelig tidsskrift 1/2017

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.