Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Jus Jus og sosiale medier

    Jus og sosiale medier

    Jus og sosiale medier

    Jus og sosiale medier

    Forfatter Kommuneforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    298,- Nå 258,-

    ISBN:

    9788244621496

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    104

    Vekt:

    220 gr

    Alder:

    Voksen

    Jus og sosiale medier
    Kommuneforl.
    9788244621496

    Forlagets omtale:

    Hva kan du skrive og dele på Facebook eller Twitter? Kan arbeidsgiver regulere hva ansatte gjør i sosiale medier? Kan offentlige etater delta fritt i sosiale medier? Denne boken handler om lover og regler . jus . og sosiale medier. Boken gir svar på mange av de spørsmålene som stilles eller som LES MER oppstår når bruk av sosiale medier vurderes eller diskuteres. De aller fleste av oss er mer eller mindre aktive i sosiale medier. Likevel er det skrevet lite om jus og sosiale medier i norsk sammenheng. Bokens målgruppe er offentlige og private virksomheter, ansatte i offentlige og private virksomheter og andre brukere av sosiale medier. Jon Wessel-Aas er partner i advokatfirmaet Bing Hodneland og er i tillegg daglig leder i Den internasjonale juristkommisjon, norsk avdeling. Han har sin spesialisering innen medierett, opphavsrett og menneskerettigheter, og har blant annet vært advokat i NRK i en årrekke. Jon Wessel-Aas er en etterspurt foreleser og har forfattet en rekke fagartikler og bokbidrag innenfor sitt fagfelt. LES MINDRE Forlagets omtale Hva kan du skrive og dele på Facebook eller Twitter? Kan arbeidsgiver regulere hva ansatte gjør i sosiale medier? Kan offentlige etater delta fritt i sosiale medier? Denne boken handler om lover og regler . jus . og sosiale medier. Boken gir svar på mange av de spørsmålene som stilles eller som oppstår når bruk av sosiale medier vurderes eller diskuteres. De aller fleste av oss er mer eller mindre aktive i sosiale medier. Likevel er det skrevet lite om jus og sosiale medier i norsk sammenheng. Bokens målgruppe er offentlige og private virksomheter, ansatte i offentlige og private virksomheter og andre brukere av sosiale medier. Jon Wessel-Aas er partner i advokatfirmaet Bing Hodneland og er i tillegg daglig leder i Den internasjonale juristkommisjon, norsk avdeling. Han har sin spesialisering innen medierett, opphavsrett og menneskerettigheter, og har blant annet vært advokat i NRK i en årrekke. Jon Wessel-Aas er en etterspurt foreleser og har forfattet en rekke fagartikler og bokbidrag innenfor sitt fagfelt.

    Alternative utgaver
    Jus og sosiale medier Jon Wessel-Aas
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    259,-
    Kjøp på Ebok.no
    Jus og sosiale medier Jon Wessel-Aas
    Levering 2-6 dager
    Heftet, Bokmål
    310,- NÅ 268,-
    Kjøp