Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Jus Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    750,- Nå 649,-

    ISBN:

    9788205426573

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    393

    Vekt:

    874 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
    Gyldendal akademisk
    9788205426573

    Forlagets omtale:

    Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark. Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har LES MER økt i takt med denne utviklingen. LES MINDRE Forlagets omtale Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark. Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.