Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Språk Litterære tekster Kunsten å lese skjønnlitteratur

    Kunsten å lese skjønnlitteratur

    Kunsten å lese skjønnlitteratur

    Kunsten å lese skjønnlitteratur (om lesestimulering og lesekompetanse)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788215006154

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2005

    Utgave:

    1

    Sider:

    218

    Vekt:

    346 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Litteraturundervisning, Kunsten å lese skjønnlitteratur

    Kunsten å lese skjønnlitteratur
    Universitetsforl.
    9788215006154

    Haugenboks omtale:

    Boka har tre deler. Den første handler om lesestimulering. Den andre delen introduserer tekstanalytiske metoder for å beskrive og forstå tekster i hovedsjangrene epikk, dramatikk og lyrikk. Tredje delen drøfter betydningen det å lese skjønnlitteratur kan ha for å utvikle empati. Boka er skrevet for LES MER lærerstudenter, lærere, litteraturformidlere og andre som vil styrke sin litterære lesekompetanse. Boka er en fortsettelse av Litteraturundervisning : teori og praksis (2001) og bygger på tekstorienterte lesemåter. Med litteraturliste og register. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka har tre deler. Den første handler om lesestimulering. Den andre delen introduserer tekstanalytiske metoder for å beskrive og forstå tekster i hovedsjangrene epikk, dramatikk og lyrikk. Tredje delen drøfter betydningen det å lese skjønnlitteratur kan ha for å utvikle empati. Boka er skrevet for lærerstudenter, lærere, litteraturformidlere og andre som vil styrke sin litterære lesekompetanse. Boka er en fortsettelse av Litteraturundervisning : teori og praksis (2001) og bygger på tekstorienterte lesemåter. Med litteraturliste og register.