Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Språk Språklære (grammatikk ..) Norwegian grammar

    Norwegian grammar

    Norwegian grammar

    Norwegian grammar (bokmål)

    Forfatter Høyskoleforl.

    (Per-Bjørn Pedersen - Forfatter)

    Høyskoleforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    319,- Nå 276,-

    ISBN:

    9788276345339

    Forlag:

    Høyskoleforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2003

    Utgave:

    1

    Sider:

    151

    Vekt:

    304 gr

    Alder:

    Voksen

    Norwegian grammar
    Høyskoleforl.
    9788276345339

    Forlagets omtale:

    A Norwegian Grammar in English, including Exercises and Answer Key. Bilingual grammars play an important part in the acquisition of a new language. They are meant to systematise vocabulary and structures that the students have already encountered in either classroom work, other teaching LES MER materials, and/or direct contact with the spoken language. Norwegian Grammar has been written with a clear pedagogical aim: the students are introduced to the phrase structure before the word classes. In addition to phrase structure, the concept of the utterance occupies a central position in this book. Students who are learning a foreign language profit more from understanding syntactic structures and receiving a general introduction to the language before memorizing its many morphological details and paradigms. The exercises are meant to act as an additional guide to any person studying Norwegian on his/her own. Likewise, it is hoped that they will provide both useful extra practice for other students and helpful ideas for instructors in formal Norwegian courses. However, the answer key is intended primarily for those persons studying Norwegian independently. Tospråklige grammatikkbøker har en viktig rolle i språklæringsprosessen. De skal systematisere ordforrådet og strukturer som studentene alt har tilegnet seg gjennom arbeid i klasserommet og gjennomgåing av lærebøker, fra annen lesning og direkte muntlig norsk språkkontakt. Norwegian Grammar er skrevet med et klart bevisst pedagogisk siktemål. Studentene blir ført inn i frasestrukturen i språket før de møter ordklassene. Tanken om ytringen står sentralt. De som skal lære et nytt språk aktivt, har større behov for å forstå syntaktiske strukturer og helheter tidlig, framfor først å pugge seg gjennom lange rekker med ordformer og bøyningsskjema. Øvingsoppgavene er særlig tenkt som en ekstra hjelp for dem som studerer norsk mer på egen hånd. Men de kan også være en god ekstra øving for andre og vil dessuten gi ... LES MINDRE Forlagets omtale A Norwegian Grammar in English, including Exercises and Answer Key. Bilingual grammars play an important part in the acquisition of a new language. They are meant to systematise vocabulary and structures that the students have already encountered in either classroom work, other teaching materials, and/or direct contact with the spoken language. Norwegian Grammar has been written with a clear pedagogical aim: the students are introduced to the phrase structure before the word classes. In addition to phrase structure, the concept of the utterance occupies a central position in this book. Students who are learning a foreign language profit more from understanding syntactic structures and receiving a general introduction to the language before memorizing its many morphological details and paradigms. The exercises are meant to act as an additional guide to any person studying Norwegian on his/her own. Likewise, it is hoped that they will provide both useful extra practice for other students and helpful ideas for instructors in formal Norwegian courses. However, the answer key is intended primarily for those persons studying Norwegian independently. Tospråklige grammatikkbøker har en viktig rolle i språklæringsprosessen. De skal systematisere ordforrådet og strukturer som studentene alt har tilegnet seg gjennom arbeid i klasserommet og gjennomgåing av lærebøker, fra annen lesning og direkte muntlig norsk språkkontakt. Norwegian Grammar er skrevet med et klart bevisst pedagogisk siktemål. Studentene blir ført inn i frasestrukturen i språket før de møter ordklassene. Tanken om ytringen står sentralt. De som skal lære et nytt språk aktivt, har større behov for å forstå syntaktiske strukturer og helheter tidlig, framfor først å pugge seg gjennom lange rekker med ordformer og bøyningsskjema. Øvingsoppgavene er særlig tenkt som en ekstra hjelp for dem som studerer norsk mer på egen hånd. Men de kan også være en god ekstra øving for andre og vil dessuten gi ...