Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Språk Virksomhetens stemme

Virksomhetens stemme

Virksomhetens stemme

Virksomhetens stemme (digital, trykket eller fremført, tekst som informerer og inspirerer)

Forfatter Gyldendal akademisk

(Peggy S. Brønn - Medforfatter)

Gyldendal akademisk

Levering 2-6 dager

299,- Nå 256,-

ISBN:

9788205397804

Forlag:

Gyldendal akademisk

Trykkeår:

2012

Utgitt:

2010

Utgave:

1

Sider:

435

Vekt:

686 gr

Alder:

Voksen

Virksomhetens stemme
Gyldendal akademisk
9788205397804

Forlagets omtale:

Håndbok og oppslagsverk som kan gi virksomhetsrepresentanter både skriveglede og inspirasjon til å skrive godt. Virksomhetens stemme er den første norske fagboken som utelukkende er viet kunsten å skrive godt når skribenten arbeider på vegne av en virksomhet. Den dekker prosessen med å finne en LES MER effektiv skrivestemme og hvordan du som skribent deretter kan gå løs på de mange kanalene og sjangrene som moderne virksomheter må forholde seg til. Boken viser hvordan du kan skrive slagkraftige kronikker og debattinnlegg, engasjerende tekster til egne publikasjoner, nettsteder og sosiale medier, sitatvennlige rapporter og pressemateriell, publikumsvennlige taler og foredrag. Boken er spekket med konkrete råd og eksempler, og et knippe erfarne virksomhetsskribenter fra blant andre Telenor, Helsedirektoratet, SpareBank 1 og Samferdselsdepartementet tar deg i tillegg med bak kulissene og deler noen av sine erfaringer. LES MINDRE Forlagets omtale Håndbok og oppslagsverk som kan gi virksomhetsrepresentanter både skriveglede og inspirasjon til å skrive godt. Virksomhetens stemme er den første norske fagboken som utelukkende er viet kunsten å skrive godt når skribenten arbeider på vegne av en virksomhet. Den dekker prosessen med å finne en effektiv skrivestemme og hvordan du som skribent deretter kan gå løs på de mange kanalene og sjangrene som moderne virksomheter må forholde seg til. Boken viser hvordan du kan skrive slagkraftige kronikker og debattinnlegg, engasjerende tekster til egne publikasjoner, nettsteder og sosiale medier, sitatvennlige rapporter og pressemateriell, publikumsvennlige taler og foredrag. Boken er spekket med konkrete råd og eksempler, og et knippe erfarne virksomhetsskribenter fra blant andre Telenor, Helsedirektoratet, SpareBank 1 og Samferdselsdepartementet tar deg i tillegg med bak kulissene og deler noen av sine erfaringer.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.