Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Språk Virksomhetens stemme

    Virksomhetens stemme

    Virksomhetens stemme

    Virksomhetens stemme (digital, trykket eller fremført, tekst som informerer og inspirerer)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Peggy S. Brønn - Medforfatter)

    Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788205397804

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    435

    Vekt:

    686 gr

    Alder:

    Voksen

    Virksomhetens stemme
    Gyldendal akademisk
    9788205397804

    Forlagets omtale:

    Håndbok og oppslagsverk som kan gi virksomhetsrepresentanter både skriveglede og inspirasjon til å skrive godt. Virksomhetens stemme er den første norske fagboken som utelukkende er viet kunsten å skrive godt når skribenten arbeider på vegne av en virksomhet. Den dekker prosessen med å finne en LES MER effektiv skrivestemme og hvordan du som skribent deretter kan gå løs på de mange kanalene og sjangrene som moderne virksomheter må forholde seg til. Boken viser hvordan du kan skrive slagkraftige kronikker og debattinnlegg, engasjerende tekster til egne publikasjoner, nettsteder og sosiale medier, sitatvennlige rapporter og pressemateriell, publikumsvennlige taler og foredrag. Boken er spekket med konkrete råd og eksempler, og et knippe erfarne virksomhetsskribenter fra blant andre Telenor, Helsedirektoratet, SpareBank 1 og Samferdselsdepartementet tar deg i tillegg med bak kulissene og deler noen av sine erfaringer. LES MINDRE Forlagets omtale Håndbok og oppslagsverk som kan gi virksomhetsrepresentanter både skriveglede og inspirasjon til å skrive godt. Virksomhetens stemme er den første norske fagboken som utelukkende er viet kunsten å skrive godt når skribenten arbeider på vegne av en virksomhet. Den dekker prosessen med å finne en effektiv skrivestemme og hvordan du som skribent deretter kan gå løs på de mange kanalene og sjangrene som moderne virksomheter må forholde seg til. Boken viser hvordan du kan skrive slagkraftige kronikker og debattinnlegg, engasjerende tekster til egne publikasjoner, nettsteder og sosiale medier, sitatvennlige rapporter og pressemateriell, publikumsvennlige taler og foredrag. Boken er spekket med konkrete råd og eksempler, og et knippe erfarne virksomhetsskribenter fra blant andre Telenor, Helsedirektoratet, SpareBank 1 og Samferdselsdepartementet tar deg i tillegg med bak kulissene og deler noen av sine erfaringer.