Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Grunnbok i strategi

    Grunnbok i strategi

    Grunnbok i strategi

    Grunnbok i strategi

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    (Fred Wenstøp - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Øystein D. Fjeldstad - Medforfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Ragnhild Kvålshaugen - Medforfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Randi Lunnan - Medforfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Marie Bergliot Viken - Medforfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå( 10 stk. )

    749,- Nå 637,-

    ISBN:

    9788202294397

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    3

    Sider:

    375

    Vekt:

    727 gr

    Alder:

    Voksen

    Grunnbok i strategi
    Cappelen Damm akademisk
    9788202294397

    Forlagets omtale:

    Grunnbok i strategi, 3. utgave, inneholder alle de grunnleggende teoretiske perspektivene og analyseverktøyene. Boken viser hvordan man skal forholde seg til spesifikke beslutningsproblemer i bedrifter og inneholder også mange eksempler og noen mer omfattende case. Boken er beregnet på studenter i LES MER grunnkurs i strategi, samt mellomledere og andre som føler de trenger en lettfattelig, men grundig innføring i strategifaget. Boken selges også som e-bok. Grunnbok i strategi inneholder blant annet: Hva er strategi, og hvem har faget betydning for? Hvordan formulere overordnede mål og delmål? Hvordan gjøres gode strategiske valg? Hvordan konkretisere alternativer? Hvordan skaper organisasjoner verdier? Hvordan komme fra beslutning til gjennomføring? Hvordan gjennomføres evaluering og oppfølging? Modeller og rammeverk for intern og ekstern analyse Modeller for analyse av verdiskapning og verdikonfigurasjoner LES MINDRE Forlagets omtale Grunnbok i strategi, 3. utgave, inneholder alle de grunnleggende teoretiske perspektivene og analyseverktøyene. Boken viser hvordan man skal forholde seg til spesifikke beslutningsproblemer i bedrifter og inneholder også mange eksempler og noen mer omfattende case. Boken er beregnet på studenter i grunnkurs i strategi, samt mellomledere og andre som føler de trenger en lettfattelig, men grundig innføring i strategifaget. Boken selges også som e-bok. Grunnbok i strategi inneholder blant annet: Hva er strategi, og hvem har faget betydning for? Hvordan formulere overordnede mål og delmål? Hvordan gjøres gode strategiske valg? Hvordan konkretisere alternativer? Hvordan skaper organisasjoner verdier? Hvordan komme fra beslutning til gjennomføring? Hvordan gjennomføres evaluering og oppfølging? Modeller og rammeverk for intern og ekstern analyse Modeller for analyse av verdiskapning og verdikonfigurasjoner

    Emner: Planlegging
    Alternative utgaver
    Grunnbok i strategi Bente R. Løwendahl
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    519,-
    Kjøp på Ebok.no

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.