Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Ikonisk

    Ikonisk

    Ikonisk (hvordan skape en god sirkel av suksess, how to create a virtuous circle of success)

    Forfatter Hegnar media

    (Gillis Jonk - Forfatter)

    Hegnar media

    (Jan Raes - Forfatter)

    Hegnar media

    (Phebo Wibbens - Forfatter)

    Hegnar media

    (Bertil Knudsen - Oversetter)

    Hegnar media

    På lager - sendes nå( 1 stk. )

    498,-

    ISBN:

    9788271463632

    Forlag:

    Hegnar media

    Trykkeår:

    2019

    Utgitt:

    2019

    Utgave:

    1

    Sider:

    200

    Vekt:

    472 gr

    Alder:

    Voksen

    Ikonisk
    Hegnar media
    9788271463632

    Forlagets omtale:

    Denne boken inneholder ikke en oppskrift på umiddelbar suksess, men strategiske ideer om hvordan man kan bygge en ikonisk organisasjon. Den tar utgangspunkt i tre ikoniske organisasjoner: Royal Concertgebouw Orchestra, restauranten elBulli og rugby-laget All Blacks. Hva har disse organisasjonene LES MER felles? Alle tre er ikoniske organisasjoner som raskt ble de beundrede lederne på sitt felt, og var det lenger enn noen trodde var mulig. Det store flertallet organisasjoner kommer aldri dit. Det gjør bare noen få utvalgte, og når de gjør det, blir de der i flere tiår, et århundre eller mer. Det tvinger frem spørsmålet Hvorfor? og Hvordan får de det til? LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken inneholder ikke en oppskrift på umiddelbar suksess, men strategiske ideer om hvordan man kan bygge en ikonisk organisasjon. Den tar utgangspunkt i tre ikoniske organisasjoner: Royal Concertgebouw Orchestra, restauranten elBulli og rugby-laget All Blacks. Hva har disse organisasjonene felles? Alle tre er ikoniske organisasjoner som raskt ble de beundrede lederne på sitt felt, og var det lenger enn noen trodde var mulig. Det store flertallet organisasjoner kommer aldri dit. Det gjør bare noen få utvalgte, og når de gjør det, blir de der i flere tiår, et århundre eller mer. Det tvinger frem spørsmålet Hvorfor? og Hvordan får de det til?

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.