Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Interessentperspektiv på krisekommunikasjon

    Interessentperspektiv på krisekommunikasjon

    Interessentperspektiv på krisekommunikasjon

    Interessentperspektiv på krisekommunikasjon

    Forfatter Universitetsforlaget

    På lager - sendes nå( 7 stk. )

    289,-

    ISBN:

    9788215028057

    Forlag:

    Universitetsforlaget

    Trykkeår:

    2019

    Utgitt:

    2019

    Utgave:

    1

    Sider:

    170

    Vekt:

    283 gr

    Alder:

    Voksen

    Interessentperspektiv på krisekommunikasjon
    Universitetsforlaget
    9788215028057

    Forlagets omtale:

    En organisasjons interessenter er kort forklart alle den har mål eller konsekvenser for - og omvendt. Denne boka handler om krisesituasjoner og har som utgangspunkt at krisehåndtering krever god kommunikasjon med alle de som krisen påvirker - interessentene - både før, under og etter en krise. En LES MER krise kommer som regel uventet, men det er likevel mulig å bli «kriseberedt», det finnes alltid noe som kan forutsees og planlegges for. Med utgangspunkt i en oversikt over «mulige kriser» er det for eksempel mulig å tenke seg hvilke behov for kommunikasjon som vil oppstå, mulige konflikter osv. Denne boka presenterer en oppdatert, forskningsbasert introduksjon til dette flerfaglige feltet og tilbyr konkrete modeller og metoder for effektiv interessentbasert krisekommunikasjon. LES MINDRE Forlagets omtale En organisasjons interessenter er kort forklart alle den har mål eller konsekvenser for - og omvendt. Denne boka handler om krisesituasjoner og har som utgangspunkt at krisehåndtering krever god kommunikasjon med alle de som krisen påvirker - interessentene - både før, under og etter en krise. En krise kommer som regel uventet, men det er likevel mulig å bli «kriseberedt», det finnes alltid noe som kan forutsees og planlegges for. Med utgangspunkt i en oversikt over «mulige kriser» er det for eksempel mulig å tenke seg hvilke behov for kommunikasjon som vil oppstå, mulige konflikter osv. Denne boka presenterer en oppdatert, forskningsbasert introduksjon til dette flerfaglige feltet og tilbyr konkrete modeller og metoder for effektiv interessentbasert krisekommunikasjon.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.