Hvorfor registrere deg?
Haugenbok.no› Fagbøker› Økonomi og Ledelse› Leksjoner i markedsvitenskap
(Göran Svensson - Redaktør)
På lager - sendes nå( 8 stk. )
445,- Nå 378,-
ISBN: |
9788279352969 |
Forlag: |
Abstrakt |
Trykkeår: |
2010 |
Utgitt: |
2010 |
Utgave: |
1 |
Sider: |
355 |
Vekt: |
590 gr |
Alder: |
Voksen |
Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og … LES MER styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. LES MINDRE
Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!