Hvorfor registrere deg?
Haugenbok.no› Fagbøker› Økonomi og Ledelse› Markedsføring› Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
På lager - sendes nå( 5 stk. )
599,- Nå 509,-
ISBN: |
9788245024609 |
Forlag: |
Fagbokforl. |
Trykkeår: |
2018 |
Utgitt: |
2018 |
Utgave: |
3 |
Sider: |
428 |
Vekt: |
900 gr |
Alder: |
Voksen |
Serie: |
Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og … LES MER ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettsider www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes underviser i LØM-emnet ved Fagskolen i Hordaland. LES MINDRE
Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!