Hvorfor registrere deg?
Haugenbok.no› Fagbøker› Økonomi og Ledelse› Markedsføring› Markedsføringsledelse
(Even J. Lanseng - Forfatter)
På lager - sendes nå( 10+ stk. )
689,- Nå 586,-
ISBN: |
9788205459250 |
Forlag: |
Gyldendal akademisk |
Trykkeår: |
2019 |
Utgitt: |
2014 |
Utgave: |
1 |
Sider: |
373 |
Vekt: |
975 gr |
Alder: |
Voksen |
Ny og pensumrelevant bok om markedsføringsledelse. Denne boken presenterer grunnprinsippene i faget markedsføringsledelse med vekt på utvikling av markedsplanen. Den gir en grundig beskrivelse av hva en slik plan bør inneholde, den forutgående planleggingsprosessen og planens faglige … LES MER forankring..Markedsføring er både et ledelsesfag og et økonomifag. Det faglige rammeverket tar derfor utgangspunkt i produkt?segment-matrisen, som beskriver hvilke behov som driver de ulike kundesegmentene i deres valg innen hver produktkategori, og hvilken inntekt og lønnsomhet dette gir bedriften. Fremstillingen viser hvordan en bedrift kan skape vekst og synergier gjennom å utvikle og utnytte kundeporteføljen, merkevaren og bedriftens teknologi på tvers av segmenter og produktkategorier. Markedsføringsledelse gir en god oversikt over hvordan man arbeider systematisk med analyser av kunder, markeder og konkurrenter, og hvordan dette settes sammen til et budsjett som blir kjernen i en markedsplan. Boken egner seg svært godt som grunnbok i faget markedsføringsledelse på bachelornivå og som veileder for markedsførere med ansvar for å utarbeide og implementere markedsstrategi og markedsplaner. På bokens nettsider vil det bli tilbudt en rekke nyttige verktøy for læring og praktisk anvendelse av fagstoffet som presenteres i boken. LES MINDRE
Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!