Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Endringskoden

    Endringskoden

    Endringskoden

    Endringskoden

    Forfatter Hegnar media

    (Anders Mørk - Medforfatter)

    Hegnar media

    (Tor-Ivar Pettersen - Medforfatter)

    Hegnar media

    (Kenneth Opsahl - Medforfatter)

    Hegnar media

    (Erik Møller - Medforfatter)

    Hegnar media

    (Kristoffer Omdal - Medforfatter)

    Hegnar media

    (Ketil S. Jansen - Medforfatter)

    Hegnar media

    Levering 2-6 dager

    598,-

    ISBN:

    9788271463687

    Forlag:

    Hegnar media

    Trykkeår:

    2019

    Utgitt:

    2019

    Utgave:

    1

    Sider:

    312

    Vekt:

    471 gr

    Alder:

    Voksen

    Endringskoden
    Hegnar media
    9788271463687

    Forlagets omtale:

    Ville du sagt ja til en operasjon hvis sannsynligheten for at den ble mislykket var 70 %? Ville du sagt ja til å delta på en ledertrening hvis sannsynligheten for at den ikke ville gi noen effekt for deg var 70 %? Jeg tror ikke du ville det. Flere studier, som omtales i boken, viser at 50-90 % av LES MER de ulike endringsinitiativer enten de tilbys privat eller på jobb, ikke kan dokumentere objektive effekter. Skal du lykkes med endringer, er det første spørsmål du bør stille deg: «Hvordan kan du bevise objektivt at de endringer du har tenkt å iverksette virker?». Endringskoden forklarer hvorfor 50-90 % mislykkes med endringer, hva som beviselig virker, og gir flere konkrete og dokumenterte eksempler. LES MINDRE Forlagets omtale Ville du sagt ja til en operasjon hvis sannsynligheten for at den ble mislykket var 70 %? Ville du sagt ja til å delta på en ledertrening hvis sannsynligheten for at den ikke ville gi noen effekt for deg var 70 %? Jeg tror ikke du ville det. Flere studier, som omtales i boken, viser at 50-90 % av de ulike endringsinitiativer enten de tilbys privat eller på jobb, ikke kan dokumentere objektive effekter. Skal du lykkes med endringer, er det første spørsmål du bør stille deg: «Hvordan kan du bevise objektivt at de endringer du har tenkt å iverksette virker?». Endringskoden forklarer hvorfor 50-90 % mislykkes med endringer, hva som beviselig virker, og gir flere konkrete og dokumenterte eksempler.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.