Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Å skape opplevelser

Å skape opplevelser

Å skape opplevelser

Å skape opplevelser (fra OK til WOW!, från OK til WOW!)

Forfatter Fagbokforl.

(Anne Marte Hagen - Oversetter)

Fagbokforl.

Levering 2-6 dager

399,- Nå 341,-

ISBN:

9788245005264

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2007

Utgitt:

2007

Utgave:

1

Sider:

207

Vekt:

335 gr

Alder:

Voksen

Å skape opplevelser
Fagbokforl.
9788245005264

Forlagets omtale:

Vårt forbruksmønster er endret i det seneste tiåret og vi leter etter nye veier for å lære, bli underholdt og nyte livet. I dag snakker vi om opplevelser, opplevelsesøkonomi og opplevelsesindustri. Opplevelser handler om å få kunden engasjert og om at følelser er viktige ved kjøp og forbruk. Boken LES MER bidrar til å øke forståelsen av hva en opplevelse er og hva som påvirker kundene. Ved hjelp av teorier, modeller og praktiske eksempler, får leseren kunnskap om hvordan bedrifter kan arbeide strategisk med opplevelser og markedsføring. Leseren vil kjenne seg igjen i bokens mange eksempler og kan tilpasse forfatterens ideer, metoder og modeller til sin egen situasjon. Å skape opplevelser er skrevet for deg som er bedriftsleder, markedsfører eller student innenfor markedsføring, tjenesteyting eller reiselivsfag. Den ble valgt til årets markedsføringsbok da den kom ut i Sverige. Lena Mossberg er professor i opplevelsesøkonomi ved Handelshøyskolen BI. Hun har tidligere arbeidet ved Handelshögskolan i Göteborg og som gjesteprofessor ved Institutionen för restaurang och måltidskunnskap i Grythyttan, Örebro universitet. LES MINDRE Forlagets omtale Vårt forbruksmønster er endret i det seneste tiåret og vi leter etter nye veier for å lære, bli underholdt og nyte livet. I dag snakker vi om opplevelser, opplevelsesøkonomi og opplevelsesindustri. Opplevelser handler om å få kunden engasjert og om at følelser er viktige ved kjøp og forbruk. Boken bidrar til å øke forståelsen av hva en opplevelse er og hva som påvirker kundene. Ved hjelp av teorier, modeller og praktiske eksempler, får leseren kunnskap om hvordan bedrifter kan arbeide strategisk med opplevelser og markedsføring. Leseren vil kjenne seg igjen i bokens mange eksempler og kan tilpasse forfatterens ideer, metoder og modeller til sin egen situasjon. Å skape opplevelser er skrevet for deg som er bedriftsleder, markedsfører eller student innenfor markedsføring, tjenesteyting eller reiselivsfag. Den ble valgt til årets markedsføringsbok da den kom ut i Sverige. Lena Mossberg er professor i opplevelsesøkonomi ved Handelshøyskolen BI. Hun har tidligere arbeidet ved Handelshögskolan i Göteborg og som gjesteprofessor ved Institutionen för restaurang och måltidskunnskap i Grythyttan, Örebro universitet.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.