Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring 11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett

    11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett

    11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett

    11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett

    Forfatter Hegnar media

    (Laura Ries - Forfatter)

    Hegnar media

    Tomt hos leverandør, ny melding ventes

    289,- Nå 250,-

    ISBN:

    9788271460693

    Forlag:

    Hegnar media

    Trykkeår:

    2001

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    1

    Sider:

    155

    Vekt:

    350 gr

    Alder:

    Voksen

    11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett
    Hegnar media
    9788271460693

    Forlagets omtale:

    Idet vi beveger oss inn i det 21. århundre, er det viktigste spørsmålet for alle bedrifter: Hva skal vi gjøre med Internett? De to mest kvalifiserte menneskene i USA til å besvare det spørsmålet er kanskje Al Ries og Laura Ries. Ikke bare er de forfatterne til Business Week-bestselgeren The 22 LES MER Immutable Laws of Branding, de er også konsulenter for flere titalls selskaper på Fortune 500 listen. Denne boken er et resultat av deres førstehånds erfaring med både store og små bedrifter så vel som Internett-selskaper i oppstartsfasen og etablerte Internett-navn. 11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett er pågående, freidig og velsignet kortfattet. Denne er det beste utgangspunktet for bedrifter som er ivrige etter å hoppe på Internett-ekspressen. I boken får du vite hvorfor Internett kan være en butikk eller et medium for merkenavnet ditt, men ikke begge deler. Interaktivitet er det aller viktigste aspektet av enhver webside. Dødskysset for et Internett-merkenavn er et fellesnavn. Det å være nummer to i en kategori, er det samme som ikke å være noe i det hele tatt. Du må være rask. Du må være først. Du må være fokusert. Alle snakker om konsekvens, mens det er akkurat det motsatte som skjer. 11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett vil dessuten gi deg konkret informasjon om hvordan du skal lykkes med å bygge bedriften, produktet og tjenestene dine til et etterspurt og lønnsomt merkenavn på Internett. Les boken og ta et stort steg på veien mot en vellykket internettsatsing! LES MINDRE Forlagets omtale Idet vi beveger oss inn i det 21. århundre, er det viktigste spørsmålet for alle bedrifter: Hva skal vi gjøre med Internett? De to mest kvalifiserte menneskene i USA til å besvare det spørsmålet er kanskje Al Ries og Laura Ries. Ikke bare er de forfatterne til Business Week-bestselgeren The 22 Immutable Laws of Branding, de er også konsulenter for flere titalls selskaper på Fortune 500 listen. Denne boken er et resultat av deres førstehånds erfaring med både store og små bedrifter så vel som Internett-selskaper i oppstartsfasen og etablerte Internett-navn. 11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett er pågående, freidig og velsignet kortfattet. Denne er det beste utgangspunktet for bedrifter som er ivrige etter å hoppe på Internett-ekspressen. I boken får du vite hvorfor Internett kan være en butikk eller et medium for merkenavnet ditt, men ikke begge deler. Interaktivitet er det aller viktigste aspektet av enhver webside. Dødskysset for et Internett-merkenavn er et fellesnavn. Det å være nummer to i en kategori, er det samme som ikke å være noe i det hele tatt. Du må være rask. Du må være først. Du må være fokusert. Alle snakker om konsekvens, mens det er akkurat det motsatte som skjer. 11 absolutte lover for merkenavnbygging på Internett vil dessuten gi deg konkret informasjon om hvordan du skal lykkes med å bygge bedriften, produktet og tjenestene dine til et etterspurt og lønnsomt merkenavn på Internett. Les boken og ta et stort steg på veien mot en vellykket internettsatsing!