Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Å få folk med

    Å få folk med

    Å få folk med

    Å få folk med (en fagfortelling om organisasjonsendring)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    375,-

    ISBN:

    9788205445215

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    268

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    PDF

    DRM:

    TDRM

    Serie:

    Kompleksitet og ledelse i organisasjoner

    Å få folk med
    Gyldendal akademisk
    9788205445215

    Haugenboks omtale:

    Boken handler om rekruttering, organisasjonsendringer og valgkamp; med utgangspunkt i arbeiderbevegelsen og LO. Forfatteren viser i boken hvor begrenset mulighetene for kontroll og forutsigbarhet er, men hvordan det likevel er mulig å lede kreativt. Forfatteren forsøker å vise hvordan organisasjonse LES MER ndringer ikke kommer som følge av utredninger og endringsprosesser, men heller har utspring i helt ordinære samtaler mellom mennesker. Boken trekker veksler på kompleksitetstekningen som setter mellommenneskelig samspill i fokus - organisasjoner er ikke systemer, men komplekse prosesser mellom mennesker. Har litteraturliste og stikkordsregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken handler om rekruttering, organisasjonsendringer og valgkamp; med utgangspunkt i arbeiderbevegelsen og LO. Forfatteren viser i boken hvor begrenset mulighetene for kontroll og forutsigbarhet er, men hvordan det likevel er mulig å lede kreativt. Forfatteren forsøker å vise hvordan organisasjonsendringer ikke kommer som følge av utredninger og endringsprosesser, men heller har utspring i helt ordinære samtaler mellom mennesker. Boken trekker veksler på kompleksitetstekningen som setter mellommenneskelig samspill i fokus - organisasjoner er ikke systemer, men komplekse prosesser mellom mennesker. Har litteraturliste og stikkordsregister.