Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Åpen eller innadvendt

    Åpen eller innadvendt

    Åpen eller innadvendt

    Åpen eller innadvendt (omdømmebygging for organisasjoner)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Øyvind Ihlen - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    (Ane Sjøbu - Oversetter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    429,- Nå 371,-

    ISBN:

    9788205352940

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2009

    Utgave:

    1

    Sider:

    287

    Vekt:

    467 gr

    Alder:

    Voksen

    Åpen eller innadvendt
    Gyldendal akademisk
    9788205352940

    Forlagets omtale:

    Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? «Store grupper forbrukere boikotter produkter i protest, og velger klær eller kosmetikk ut fra sympati med produsenten. Organisasjonens omdømme avgjør hvordan LES MER omgivelsene stiller seg til den, og påvirker adferd hos konsumenter, jobbsøkere, medier og myndigheter. Bokens tema står helt sentralt i moderne kommunikasjonsteori.»Ole Kristian Lunde, kommunikasjonsdirektør, Orkla Et godt omdømme kan hjelpe en virksomhet gjennom kriser, gi mulighet for å forlange en god pris på et produkt eller en tjeneste og gjøre virksomheten attraktiv for jobbsøkere og investorer. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Nøkkelen ligger i virksomhetens atferd, men også i kommunikasjonen og virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. I denne boken presenteres teorien som bør brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Peggy Simcic Brønn er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI, hvor hun også er direktør for Senter for virksomhetskommunikasjon. Brønn er en mye brukt foredragsholder og har redigert flere bøker. Hun er europisk redaktør i Journal of Communication Management samt faglig representant for Reputation Institute i Norge. Øyvind Ihlen er professor i kommunikasjon og ledelse ved Handelshøyskolen BI og Høgskolen i Hedmark. Ihlen har publisert fire bøker og over 30 bokkapitler og vitenskapelige artikler, og vunnet internasjonale priser for sin forskning. LES MINDRE Forlagets omtale Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? «Store grupper forbrukere boikotter produkter i protest, og velger klær eller kosmetikk ut fra sympati med produsenten. Organisasjonens omdømme avgjør hvordan omgivelsene stiller seg til den, og påvirker adferd hos konsumenter, jobbsøkere, medier og myndigheter. Bokens tema står helt sentralt i moderne kommunikasjonsteori.»Ole Kristian Lunde, kommunikasjonsdirektør, Orkla Et godt omdømme kan hjelpe en virksomhet gjennom kriser, gi mulighet for å forlange en god pris på et produkt eller en tjeneste og gjøre virksomheten attraktiv for jobbsøkere og investorer. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Nøkkelen ligger i virksomhetens atferd, men også i kommunikasjonen og virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. I denne boken presenteres teorien som bør brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Peggy Simcic Brønn er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI, hvor hun også er direktør for Senter for virksomhetskommunikasjon. Brønn er en mye brukt foredragsholder og har redigert flere bøker. Hun er europisk redaktør i Journal of Communication Management samt faglig representant for Reputation Institute i Norge. Øyvind Ihlen er professor i kommunikasjon og ledelse ved Handelshøyskolen BI og Høgskolen i Hedmark. Ihlen har publisert fire bøker og over 30 bokkapitler og vitenskapelige artikler, og vunnet internasjonale priser for sin forskning.