Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Annonsen

    Annonsen

    Annonsen

    Annonsen (en bok om reklamefaget og verdens mest benyttede reklameform)

    Forfatter Abstrakt

    (Tore Bakken - Medforfatter)

    Abstrakt

    (Kjell Bygnes - Medforfatter)

    Abstrakt

    (Anna Louise von der Lippe - Medforfatter)

    Abstrakt

    (Simona Romani - Medforfatter)

    Abstrakt

    Levering 2-6 dager

    375,- Nå 324,-

    ISBN:

    9788279351429

    Forlag:

    Abstrakt

    Trykkeår:

    2004

    Utgitt:

    2004

    Utgave:

    1

    Sider:

    286

    Vekt:

    610 gr

    Alder:

    Voksen

    Annonsen
    Abstrakt
    9788279351429

    Haugenboks omtale:

    Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform, annonsen. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens LES MER basisprodukt, men vet man egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer forfatternes kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene. Med litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform, annonsen. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens basisprodukt, men vet man egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer forfatternes kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene. Med litteraturliste.

    Emner: Reklame