Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Nye forretningsmodeller i handelen

Nye forretningsmodeller i handelen

Nye forretningsmodeller i handelen

Nye forretningsmodeller i handelen (innovasjon for en bærekraftig fremtid)

Forfatter Universitetsforl.

(Sigrid Helland - Forfatter)

Universitetsforl.

(Tina Saebi - Forfatter)

Universitetsforl.

Levering 2-6 dager

379,-

ISBN:

9788215028477

Forlag:

Universitetsforl.

Trykkeår:

2017

Utgitt:

2017

Utgave:

1

Sider:

172

Vekt:

314 gr

Alder:

Voksen

Nye forretningsmodeller i handelen
Universitetsforl.
9788215028477

Forlagets omtale:

Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav. Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt. Sentrale spørsmål LES MER som forfatterne besvarer er: * Hva er status på innovasjon i handelen? * Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut? * Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller? * Hvordan ser fremtiden til handelen ut? Redaktører for boken er Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi. Andre bidragsytere er Sunniva Adam, Tor W. Andreassen, Kristin Bentsen, Christian Bücker, Samuel Desguin, Valeria Duml, Erlend Aas Gulbrandsen, Sveinung Jørgensen, Silje Sørfonn Moe, Lars Jacob Tynes Pedersen, Per Egil Pedersen, Anna Soler Perlacia, Kristin Ringvold, Anna Christina Rosenquist, Birgit A. A. Solem og Nicolai Madsen Vaage. "En høyaktuell og relevant bok som utfordrer, og skaper økt forståelse for hvordan vi i handelen kan utvikle bærekraftige forretningsmodeller for fremtiden. Boken er inspirerende og inneholder mange gode eksempler på innovasjon og nyskapning". Marius Varner - Varnergruppen "The landscape of retailing is changing at a fast pace and consumers are in the lead. Only those who embrace digitalization, sustainable development, and a customer-centric behaviour will be successful. This book provides a toolkit on how to move your business to be fit for the future". Clare Rodgers - Administrerende direktør IKEA Norge "Mer forskning på nye forretningsmodeller i handelen er viktig og riktig. Denne boken forklarer og analyserer sentrale temaer for fremtidens handelsnæring. Spekket med gode eksempler er den også en inspirasjonskilde for alle som driver med bærekraftig forretningsutvikling og innovasjon i praksis". Runar Hollevik - Konsernsjef NorgesGruppen LES MINDRE Forlagets omtale Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav. Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt. Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er: * Hva er status på innovasjon i handelen? * Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut? * Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller? * Hvordan ser fremtiden til handelen ut? Redaktører for boken er Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi. Andre bidragsytere er Sunniva Adam, Tor W. Andreassen, Kristin Bentsen, Christian Bücker, Samuel Desguin, Valeria Duml, Erlend Aas Gulbrandsen, Sveinung Jørgensen, Silje Sørfonn Moe, Lars Jacob Tynes Pedersen, Per Egil Pedersen, Anna Soler Perlacia, Kristin Ringvold, Anna Christina Rosenquist, Birgit A. A. Solem og Nicolai Madsen Vaage. "En høyaktuell og relevant bok som utfordrer, og skaper økt forståelse for hvordan vi i handelen kan utvikle bærekraftige forretningsmodeller for fremtiden. Boken er inspirerende og inneholder mange gode eksempler på innovasjon og nyskapning". Marius Varner - Varnergruppen "The landscape of retailing is changing at a fast pace and consumers are in the lead. Only those who embrace digitalization, sustainable development, and a customer-centric behaviour will be successful. This book provides a toolkit on how to move your business to be fit for the future". Clare Rodgers - Administrerende direktør IKEA Norge "Mer forskning på nye forretningsmodeller i handelen er viktig og riktig. Denne boken forklarer og analyserer sentrale temaer for fremtidens handelsnæring. Spekket med gode eksempler er den også en inspirasjonskilde for alle som driver med bærekraftig forretningsutvikling og innovasjon i praksis". Runar Hollevik - Konsernsjef NorgesGruppen

Emner: Detaljhandel

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.