Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Bedriftsutvikling i teori og praksis

    Bedriftsutvikling i teori og praksis

    Bedriftsutvikling i teori og praksis

    Bedriftsutvikling i teori og praksis

    Forfatter Forlag1

    (Odd Nordhaug - Forfatter)

    Forlag1

    Levering 2-12 dager

    350,-

    ISBN:

    9788292735015

    Forlag:

    Forlag1

    Trykkeår:

    2005

    Utgitt:

    2005

    Utgave:

    1

    Sider:

    286

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Ledelsesbiblioteket

    Bedriftsutvikling i teori og praksis
    Forlag1
    9788292735015

    Haugenboks omtale:

    Boken tar for seg utviklingsprosesser i små og mellomstore bedrifter. Hensikten er både å anvende organisasjonsfaglig tenkning på norske bedrifters utviklingsarbeid og å presentere og drøfte ulike typer praksis som kan inspirere ledere og ansatte i disse virksomhetene. Boken ser nærmere på småbedrif LES MER tene og problemer de sliter med, og vurderer deres potensiale for å generere økt verdiskapning. Boken henvender seg til bedriftsledere og ansatte, konsulenter, forskere og studenter med interesse for bedriftsutvikling og næringsutvikling. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken tar for seg utviklingsprosesser i små og mellomstore bedrifter. Hensikten er både å anvende organisasjonsfaglig tenkning på norske bedrifters utviklingsarbeid og å presentere og drøfte ulike typer praksis som kan inspirere ledere og ansatte i disse virksomhetene. Boken ser nærmere på småbedriftene og problemer de sliter med, og vurderer deres potensiale for å generere økt verdiskapning. Boken henvender seg til bedriftsledere og ansatte, konsulenter, forskere og studenter med interesse for bedriftsutvikling og næringsutvikling.

    Forlagets omtale:

    Denne boka handler om utviklingsprosesser i små og mellomstore bedrifter. Hensikten er både å anvende organisasjonsfaglig tenkning på norske bedrifters utviklingsarbeid og å presentere og drøfte ulike typer praksis som kan bidra til å inspirere ledere og ansatte i disse virksomhetene. Bidragene er LES MER forskningsbaserte og bygger på materiale som er hentet inn fra bedrifter i ulike bransjer. Mer enn 99% av alle bedrifter i Norge har færre enn 100 ansatte, og mer enn 95% har 20 ansatte eller færre. Samtidig vet vi at småbedriftene betyr stadig mer for etableringen av nye arbeidsplasser. Derfor er det viktig å rette søkelyset mot disse bedriftene, se nærmere på problemer de sliter med og vurdere deres potensial for å generere økt verdiskaping. Disse aspektene blir grundig belyst i denne boka, som henvender seg til bedriftsledere og ansatte, konsulenter, forskere og studenter med interesse for bedriftsutvikling og næringsutvikling. Boka er redigert av Lene Foss ved Universitetet i Tromsø og Odd Nordhaug ved Norges Handelshøyskole, og de fleste av bidragsyterne kommer fra disse to fagmiljøene. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boka handler om utviklingsprosesser i små og mellomstore bedrifter. Hensikten er både å anvende organisasjonsfaglig tenkning på norske bedrifters utviklingsarbeid og å presentere og drøfte ulike typer praksis som kan bidra til å inspirere ledere og ansatte i disse virksomhetene. Bidragene er forskningsbaserte og bygger på materiale som er hentet inn fra bedrifter i ulike bransjer. Mer enn 99% av alle bedrifter i Norge har færre enn 100 ansatte, og mer enn 95% har 20 ansatte eller færre. Samtidig vet vi at småbedriftene betyr stadig mer for etableringen av nye arbeidsplasser. Derfor er det viktig å rette søkelyset mot disse bedriftene, se nærmere på problemer de sliter med og vurdere deres potensial for å generere økt verdiskaping. Disse aspektene blir grundig belyst i denne boka, som henvender seg til bedriftsledere og ansatte, konsulenter, forskere og studenter med interesse for bedriftsutvikling og næringsutvikling. Boka er redigert av Lene Foss ved Universitetet i Tromsø og Odd Nordhaug ved Norges Handelshøyskole, og de fleste av bidragsyterne kommer fra disse to fagmiljøene.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.