Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Blue ocean strategy

    Blue ocean strategy

    Blue ocean strategy

    Blue ocean strategy (de nye vinnerstrategiene, how to create uncontested market space and make the competition irrelevant)

    Forfatter Cappelen Damm

    (Renée Mauborgne - Forfatter)

    Cappelen Damm

    (Poul Henrik Poulsson - Oversetter)

    Cappelen Damm

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    199,- Nå 172,-

    ISBN:

    9788202440305

    Forlag:

    Cappelen Damm

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    219

    Vekt:

    240 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Ajour i arbeidslivet

    Blue ocean strategy
    Cappelen Damm
    9788202440305

    Forlagets omtale:

    IKKE KONKURRER MED RIVALENE - GJØR DEM OVERFLØDIGE! De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan. Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme LES MER markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien. Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier. «Et must for både ledere og økonomistudenter» Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd. LES MINDRE Forlagets omtale IKKE KONKURRER MED RIVALENE - GJØR DEM OVERFLØDIGE! De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan. Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien. Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier. «Et must for både ledere og økonomistudenter» Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.