Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring CRM i praksis

    CRM i praksis

    CRM i praksis

    CRM i praksis (med fokus på dialog- og relasjonsmarkedsføring)

    Forfatter Universitetsforl.

    (Eva K. Steira - Forfatter)

    Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    339,- Nå 293,-

    ISBN:

    9788215000145

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2001

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    1

    Sider:

    219

    Vekt:

    400 gr

    Alder:

    Voksen

    CRM i praksis
    Universitetsforl.
    9788215000145

    Haugenboks omtale:

    Boka gir ei innføring i hvordan en bedrift kan planlegge og tilrettelegge implementering av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM-perspektiv, dvs. en kundefokusert bedriftsstrategi der alle bedriftens operasjonelle funksjoner utføres for å tilfredsstille kundenes behov. Boka viser hvordan man k LES MER an utforme en kravspesifikasjon til markedsdatabase, igangsette dialogmarkedsføring med overgang til relasjonsmarkedsføring, måle lojalitet og resultater, endre arbeidsprosesser og få med seg organisasjonen på de nødvendige endringene. Har litteraturliste og stikkordregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka gir ei innføring i hvordan en bedrift kan planlegge og tilrettelegge implementering av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM-perspektiv, dvs. en kundefokusert bedriftsstrategi der alle bedriftens operasjonelle funksjoner utføres for å tilfredsstille kundenes behov. Boka viser hvordan man kan utforme en kravspesifikasjon til markedsdatabase, igangsette dialogmarkedsføring med overgang til relasjonsmarkedsføring, måle lojalitet og resultater, endre arbeidsprosesser og få med seg organisasjonen på de nødvendige endringene. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Forlagets omtale:

    CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvar#31;lige og potensielle deltakere i bedriftens CRM#30;satsning; IT#30;medarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet LES MER fra transaksjons#30; til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implemente#31;ring av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM#30;perspektiv. Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan: . utforme en kravspesifikasjon til markeds#31;database . igangsette dialogmarkedsføring med over#31;gang til relasjonsmarkedsføring . måle lojalitet og resultater . endre arbeidsprosesser . få med seg organisasjonen på de nødven#31;dige endringer LES MINDRE Forlagets omtale CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvar#31;lige og potensielle deltakere i bedriftens CRM#30;satsning; IT#30;medarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet fra transaksjons#30; til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implemente#31;ring av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM#30;perspektiv. Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan: . utforme en kravspesifikasjon til markeds#31;database . igangsette dialogmarkedsføring med over#31;gang til relasjonsmarkedsføring . måle lojalitet og resultater . endre arbeidsprosesser . få med seg organisasjonen på de nødven#31;dige endringer