Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse CRM i praksis

    CRM i praksis

    CRM i praksis

    CRM i praksis (med fokus på dialog- og relasjonsmarkedsføring)

    Forfatter Universitetsforl.

    (Eva K. Steira - Forfatter)

    Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788215000145

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2001

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    1

    Sider:

    219

    Vekt:

    400 gr

    Alder:

    Voksen

    CRM i praksis
    Universitetsforl.
    9788215000145

    Forlagets omtale:

    CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvar#31;lige og potensielle deltakere i bedriftens CRM#30;satsning; IT#30;medarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet LES MER fra transaksjons#30; til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implemente#31;ring av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM#30;perspektiv. Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan: . utforme en kravspesifikasjon til markeds#31;database . igangsette dialogmarkedsføring med over#31;gang til relasjonsmarkedsføring . måle lojalitet og resultater . endre arbeidsprosesser . få med seg organisasjonen på de nødven#31;dige endringer LES MINDRE Forlagets omtale CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvar#31;lige og potensielle deltakere i bedriftens CRM#30;satsning; IT#30;medarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet fra transaksjons#30; til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implemente#31;ring av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM#30;perspektiv. Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan: . utforme en kravspesifikasjon til markeds#31;database . igangsette dialogmarkedsføring med over#31;gang til relasjonsmarkedsføring . måle lojalitet og resultater . endre arbeidsprosesser . få med seg organisasjonen på de nødven#31;dige endringer

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.