Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse CRM i praksis

    CRM i praksis

    CRM i praksis

    CRM i praksis (med fokus på dialog- og relasjonsmarkedsføring)

    Forfatter Universitetsforl.

    (Eva K. Steira - Forfatter)

    Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788215000145

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2001

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    1

    Sider:

    219

    Vekt:

    400 gr

    Alder:

    Voksen

    CRM i praksis
    Universitetsforl.
    9788215000145

    Forlagets omtale:

    CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvar#31;lige og potensielle deltakere i bedriftens CRM#30;satsning; IT#30;medarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet LES MER fra transaksjons#30; til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implemente#31;ring av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM#30;perspektiv. Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan: . utforme en kravspesifikasjon til markeds#31;database . igangsette dialogmarkedsføring med over#31;gang til relasjonsmarkedsføring . måle lojalitet og resultater . endre arbeidsprosesser . få med seg organisasjonen på de nødven#31;dige endringer LES MINDRE Forlagets omtale CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvar#31;lige og potensielle deltakere i bedriftens CRM#30;satsning; IT#30;medarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet fra transaksjons#30; til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implemente#31;ring av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM#30;perspektiv. Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan: . utforme en kravspesifikasjon til markeds#31;database . igangsette dialogmarkedsføring med over#31;gang til relasjonsmarkedsføring . måle lojalitet og resultater . endre arbeidsprosesser . få med seg organisasjonen på de nødven#31;dige endringer