Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Den gode prestasjonskulturen

    Den gode prestasjonskulturen

    Den gode prestasjonskulturen

    Den gode prestasjonskulturen (fra toppidrett til næringsliv)

    Forfatter Fagbokforl.

    Levering 2-6 dager

    449,- Nå 388,-

    ISBN:

    9788245013788

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    320

    Vekt:

    562 gr

    Alder:

    Voksen

    Den gode prestasjonskulturen
    Fagbokforl.
    9788245013788

    Forlagets omtale:

    Denne praktisk orienterte boken gir leseren innblikk i hvordan forfatteren har tenkt og trent på å drive ledelse i norsk toppidrett. I den grad Olympiatoppen bidro til å løfte norsk toppidrett til en internasjonal stormakt, var det et arbeid svært mange bidro til - og aller mest særforbundene selv LES MER gjennom ledere, utøvere og trenere. Spørsmålet er om deler av denne prestasjonskulturen kan overføres til næringslivet? Boken handler om å skape en kultur for å utfordre og selv å bli utfordret. Den handler også om å utvikle endringskompetanse og bygge og lede prestasjonskulturer, i tillegg til å trene på de områdene man allerede behersker, for å kunne mestre og prestere enda bedre. LES MINDRE Forlagets omtale Denne praktisk orienterte boken gir leseren innblikk i hvordan forfatteren har tenkt og trent på å drive ledelse i norsk toppidrett. I den grad Olympiatoppen bidro til å løfte norsk toppidrett til en internasjonal stormakt, var det et arbeid svært mange bidro til - og aller mest særforbundene selv gjennom ledere, utøvere og trenere. Spørsmålet er om deler av denne prestasjonskulturen kan overføres til næringslivet? Boken handler om å skape en kultur for å utfordre og selv å bli utfordret. Den handler også om å utvikle endringskompetanse og bygge og lede prestasjonskulturer, i tillegg til å trene på de områdene man allerede behersker, for å kunne mestre og prestere enda bedre.