Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Det helhetlige reiselivsproduktet

Det helhetlige reiselivsproduktet

Det helhetlige reiselivsproduktet

Det helhetlige reiselivsproduktet (bind 2, destinasjonsledelse)

Forfatter Fagspesialisten

Levering 2-6 dager

450,- Nå 385,-

ISBN:

9788299292931

Forlag:

Fagspesialisten

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2016

Utgave:

1

Sider:

283

Vekt:

594 gr

Alder:

Voksen

Serie:

Det helhetlige reiselivsproduktet

Det helhetlige reiselivsproduktet
Fagspesialisten
9788299292931

Forlagets omtale:

Destinasjonsledelse er den første boka i sitt slag. På norsk, med norske eksempler, presenteres reiselivsutvikling og destinasjonsledelse med én stemme og ett sammenhengende modellapparat. Modellapparatet, som bygger på Det helhetlige Reiselivsproduktet bind 1, Reisemålet, er originalt og LES MER lettfattelig, og gir leseren en helhetlig forståelse av destinasjonsledelse som en utfordrende virksomhet innen et komplekst næringsområde. Kunnskapsgrunnlaget i boka er primært erfaringer fra forfatterens arbeid med reiseliv siden 1984, og deltakelse som reiselivsfaglig ekspert i viktige norske utviklingsprosjekter som Lillehammer OL-94, etablering av landsdelsselskaper, Nasjonale Turistveger, Nasjonal Reiselivsstrategi, kommunale reiselivsplaner med mer. Stoffet er videreutviklet gjennom forelesninger og presentasjoner på en rekke nivå i inn- og utland. Boka introduserer en viktig distinksjon mellom et reisemål og en destinasjon. Den går detaljert gjennom hovedoppgaver og støtteoppgaver i destinasjonsledelse. Boka bidrar også til en original utvikling av Michael Porters verdikjede ved at destinasjonen presenteres som et verdisystem. Boken er skrevet for studenter på høyskolenivå, men henvender seg gjennom et enkelt språk til alle som med ulik bakgrunn og i ulike posisjoner, er interessert i utvikling av besøksnæringen. Georg Kamfjord har bakgrunn som siviløkonom og sosiolog. Han er førstelektor ved Handelshøyskolen BI. Kamfjord har arbeidet med reiseliv siden 1984 - på Høgskolen i Lillehammer forut for Handelshøyskolen BI. LES MINDRE Forlagets omtale Destinasjonsledelse er den første boka i sitt slag. På norsk, med norske eksempler, presenteres reiselivsutvikling og destinasjonsledelse med én stemme og ett sammenhengende modellapparat. Modellapparatet, som bygger på Det helhetlige Reiselivsproduktet bind 1, Reisemålet, er originalt og lettfattelig, og gir leseren en helhetlig forståelse av destinasjonsledelse som en utfordrende virksomhet innen et komplekst næringsområde. Kunnskapsgrunnlaget i boka er primært erfaringer fra forfatterens arbeid med reiseliv siden 1984, og deltakelse som reiselivsfaglig ekspert i viktige norske utviklingsprosjekter som Lillehammer OL-94, etablering av landsdelsselskaper, Nasjonale Turistveger, Nasjonal Reiselivsstrategi, kommunale reiselivsplaner med mer. Stoffet er videreutviklet gjennom forelesninger og presentasjoner på en rekke nivå i inn- og utland. Boka introduserer en viktig distinksjon mellom et reisemål og en destinasjon. Den går detaljert gjennom hovedoppgaver og støtteoppgaver i destinasjonsledelse. Boka bidrar også til en original utvikling av Michael Porters verdikjede ved at destinasjonen presenteres som et verdisystem. Boken er skrevet for studenter på høyskolenivå, men henvender seg gjennom et enkelt språk til alle som med ulik bakgrunn og i ulike posisjoner, er interessert i utvikling av besøksnæringen. Georg Kamfjord har bakgrunn som siviløkonom og sosiolog. Han er førstelektor ved Handelshøyskolen BI. Kamfjord har arbeidet med reiseliv siden 1984 - på Høgskolen i Lillehammer forut for Handelshøyskolen BI.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.