Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Det samskapte merket

    Det samskapte merket

    Det samskapte merket

    Det samskapte merket (hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    (Clare Fuller - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Charles Trevail - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Adrian Peretz - Oversetter)

    Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    439,- Nå 380,-

    ISBN:

    9788202367299

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    223

    Vekt:

    434 gr

    Alder:

    Voksen

    Det samskapte merket
    Cappelen Damm akademisk
    9788202367299

    Forlagets omtale:

    Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. LES MER Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet. LES MINDRE Forlagets omtale Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.