Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Det samskapte merket

    Det samskapte merket

    Det samskapte merket

    Det samskapte merket (hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    (Clare Fuller - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Charles Trevail - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Adrian Peretz - Oversetter)

    Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    419,- Nå 362,-

    ISBN:

    9788202367299

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    223

    Vekt:

    434 gr

    Alder:

    Voksen

    Det samskapte merket
    Cappelen Damm akademisk
    9788202367299

    Forlagets omtale:

    Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. LES MER Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet. Professor Majken Schultz, Copenhagen Business School, om boken: «Samskabning med forbrugere og andre interesserede stakeholdere er det nyeste og mest lovende feltet inden for branding, fordi det forener brandets tiltrækning med forbrugernes innovationskraft. De fleste virksomheder ønsker sig mere samskabning, men hvad siger brandets brugere? Bogen giver et dybtgående indblik i, hvad forbrugere tænker og føler om samskabning. Den giver meget veloplagt inspiration til virksomheder, som ønsker at videreudvikle deres brand og er et must-read for alle med interesse i branding.» LES MINDRE Forlagets omtale Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet. Professor Majken Schultz, Copenhagen Business School, om boken: «Samskabning med forbrugere og andre interesserede stakeholdere er det nyeste og mest lovende feltet inden for branding, fordi det forener brandets tiltrækning med forbrugernes innovationskraft. De fleste virksomheder ønsker sig mere samskabning, men hvad siger brandets brugere? Bogen giver et dybtgående indblik i, hvad forbrugere tænker og føler om samskabning. Den giver meget veloplagt inspiration til virksomheder, som ønsker at videreudvikle deres brand og er et must-read for alle med interesse i branding.»