Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Digital forretningsforståelse

    Digital forretningsforståelse

    Digital forretningsforståelse

    Digital forretningsforståelse (fra store data til små biter)

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788245013597

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    269

    Vekt:

    564 gr

    Alder:

    Voksen

    Digital forretningsforståelse
    Fagbokforl.
    9788245013597

    Forlagets omtale:

    Denne boka analyserer det digitale rundt oss, og forklarer begrepene og teknologiene som ligger bak. Store data, nettskyen og sosiale medier blir gjennomgått før boka tar for seg det som påvirker og støtter kjernevirksomheten til bedrifter: forretningssystemene. Bruksområder og oppbygning LES MER gjennomgås, og deretter tar boka et lite dykk ned i de tekniske aspektene ved teknologien og enhetene som får det digitale til å fungere. Så løftes blikket til det strategiske nivået og hvordan digitalisert informasjon, og mulighetene som moderne teknologi gir, kan hjelpe virksomheter til å oppnå konkurransefortrinn. Målet med boka er å gi bedre forståelse av hvordan det digitale griper inn i forretningsdrift. Den passer blant annet for økonomi- og samfunnsfaglige studier, teknologistudier og praktikere som ønsker et bedre grep på hvordan det digitale griper inn i arbeidshverdagen, og hvordan det støtter en bedrifts verdiskaping. Tarjei Alvær Heggernes er utdannet cand.merc. ved NHH. Han har siden 2000 undervist innenfor fagfeltet strategisk bruk av IT og IS på høyskolenivå blant annet på NITH, BI og på Høgskolen i Bergen, der han i dag jobber som høgskolelektor. Noen av emnene han har undervist i, er informasjonssystemer, informasjonsledelse, Business Intelligence, sosiale medier og e-handel. Han er også lidenskapelig opptatt av å bruke det digitale som verktøy i sin egen undervisning. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boka analyserer det digitale rundt oss, og forklarer begrepene og teknologiene som ligger bak. Store data, nettskyen og sosiale medier blir gjennomgått før boka tar for seg det som påvirker og støtter kjernevirksomheten til bedrifter: forretningssystemene. Bruksområder og oppbygning gjennomgås, og deretter tar boka et lite dykk ned i de tekniske aspektene ved teknologien og enhetene som får det digitale til å fungere. Så løftes blikket til det strategiske nivået og hvordan digitalisert informasjon, og mulighetene som moderne teknologi gir, kan hjelpe virksomheter til å oppnå konkurransefortrinn. Målet med boka er å gi bedre forståelse av hvordan det digitale griper inn i forretningsdrift. Den passer blant annet for økonomi- og samfunnsfaglige studier, teknologistudier og praktikere som ønsker et bedre grep på hvordan det digitale griper inn i arbeidshverdagen, og hvordan det støtter en bedrifts verdiskaping. Tarjei Alvær Heggernes er utdannet cand.merc. ved NHH. Han har siden 2000 undervist innenfor fagfeltet strategisk bruk av IT og IS på høyskolenivå blant annet på NITH, BI og på Høgskolen i Bergen, der han i dag jobber som høgskolelektor. Noen av emnene han har undervist i, er informasjonssystemer, informasjonsledelse, Business Intelligence, sosiale medier og e-handel. Han er også lidenskapelig opptatt av å bruke det digitale som verktøy i sin egen undervisning.

    Alternative utgaver
    Digital forretningsforståelse, fra store... Tarjei Alvær Heggernes
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    409,-
    Kjøp på Ebok.no