Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Entreprenørskap og ledelse i media

    Entreprenørskap og ledelse i media

    Entreprenørskap og ledelse i media

    Entreprenørskap og ledelse i media

    Levering 2-6 dager

    419,- Nå 362,-

    ISBN:

    9788202447823

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    384

    Vekt:

    806 gr

    Alder:

    Voksen

    Entreprenørskap og ledelse i media
    Cappelen Damm akademisk
    9788202447823

    Forlagets omtale:

    Dette er en aktuell og viktig bok for unge som vil inn i en mediebransje i rivende utvikling. Nye medier krever ny tenkning rundt utdanningene innen mediefag. Tradisjonelt har det handlet om journalistikk og kommunikasjon. Nå viser erfaringene at hverdagene handler vel så mye om LES MER forretningsutvikling, innovasjon og kontinuerlige omstillinger. For mange som vil inn i denne bransjen, vil det blant annet bety gründervirksomhet. Og det er her boka er et viktig bidrag. Den byr på forskning om og eksempler på hvor utviklingen tar oss hen; om endret mediebruk, om trender i ledelse av virksomheter relatert til nye og gamle medier, og den handler om entreprenørskap. Entreprenørskap og ledelse i media er skrevet ut fra norske forhold, og er innrettet både mot dem som jobber i mediebransjen og mot akademikere og studenter innen dette feltet. LES MINDRE Forlagets omtale Dette er en aktuell og viktig bok for unge som vil inn i en mediebransje i rivende utvikling. Nye medier krever ny tenkning rundt utdanningene innen mediefag. Tradisjonelt har det handlet om journalistikk og kommunikasjon. Nå viser erfaringene at hverdagene handler vel så mye om forretningsutvikling, innovasjon og kontinuerlige omstillinger. For mange som vil inn i denne bransjen, vil det blant annet bety gründervirksomhet. Og det er her boka er et viktig bidrag. Den byr på forskning om og eksempler på hvor utviklingen tar oss hen; om endret mediebruk, om trender i ledelse av virksomheter relatert til nye og gamle medier, og den handler om entreprenørskap. Entreprenørskap og ledelse i media er skrevet ut fra norske forhold, og er innrettet både mot dem som jobber i mediebransjen og mot akademikere og studenter innen dette feltet.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.